سخنگوی وزارت دفاع آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی هتل بارون محل اقامت آمریکایی ها در کابل را تایید کرد

© REUTERS / Omar Sobhani سخنگوی وزارت دفاع آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی هتل بارون محل اقامت آمریکایی ها در کابل را تایید کرد
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی هتل بارون محل اقامت آمریکایی ها در کابل را تایید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک؛ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در توئیتر خود اخرین اخبار از انفجاریهای امروز کابل را منتشر نمود. 

رسانه‌ها: داعش مسئولیت انفجار در فرودگاه کابل را بر عهده گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
رسانه‌ها: داعش مسئولیت انفجار در فرودگاه کابل را بر عهده گرفت

سخنگوی وزارت دفاع امریکا با تایئد این انفجار گفت: " ما می توانیم تأیید کنیم که انفجار در دروازه ابی در نتیجه یک حمله پیچیده بود که منجر به کشته شدن تعدادی از شهروندان آمریکایی و غیرنظامی شده است. ما همچنین می توانیم حداقل می دانیم یک انفجار دیگر در نزدیکی هتل بارون ، در فاصله کمی از دروازه ابی در کابل رخ داده است. ما به روز رسانی ادامه خواهیم داد.”

لحظات پیش انفجار مهیبی در نزدیکی فرودگاه هوایی کابل صورت گرفت، به گفته برخی از منابع خبری در این حادثه دستکم 15 تن کشته و زخمی شده اند. در میان زخمیان چند کودک نیز وجود دارد.
گفته میشود که این انفجار در کمپ باران (یکی از دروازه‌های ورودی فرودگاه کابل) به وقوع پیوسته است. برخی منابع خبر از وقوع انفجار دوم در نزدیکی هتل محل اقامت آمریکایی ها دادند. 
سخنگوی وزارت دفاع امریکا با تایئد این انفجار گفت: "ما انفجار در نزدیکی فرودگاه کابل را تایید می‌کنیم. تلفات هنوز مشخص نیست. ما اطلاعات جدید را به زودی نشر می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала