کنایه شاخ اینستاگرامی به بازیگر و مجری سرشناس ایرانی در یک مسابقه +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کنایه شاخ اینستاگرامی به بازیگر و مجری سرشناس ایرانی در یک مسابقه +ویدئو
کنایه شاخ اینستاگرامی به بازیگر و مجری سرشناس ایرانی در یک مسابقه +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
اشتراک
محمدرضا گلزار مخاطب طعنه‌های یکی از شاخ‌های اینستاگرامی قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از مسابقه هفت خان که از شبکه نمایش خانگی به مجری‌گری محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران پخش می‌شود در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.


در این بخش عرفان علیرضایی از فعالان فضای مجازی و طنزسازان اینستاگرام طی تماس تلفنی برای کمک شرکت‌کننده این مسابقه، محمدامین کریم پور و همسرش می‌آید و در ابتدای تماس تلفنی شروع به کنایه‌های معنادار به مجری این برنامه می‌کند. پس از برقرار شدن تماس و سلام کردن محمدرضا گلزار و معرفی خودش به عنوان مجری برنامه، عرفان علیرضایی با تکه کلامی به وی گفت:« سلام آقای گلزار خوبی؟ خشگله مشگله؟» و در آن لحظه سالن با هیاهو و تشویق تماشاگران همراه شد.


و اما در ادامه، او در پاسخ به احوالپرسی گلزار گفت: «قربانت خشگله» اما اینبار گلزار به کنایه عرفان توجه نکرد و با کمال آرامش به وی گفت: «خوشحالم که با شما صحبت می‌کنم» و اینگونه به کنایه‌ها و طعنه‌های این جوان شوخ طبع پایان داد.


برخی از کاربران در واکنش به این ویدئو عنوان می‌کنند عرفان علیرضایی یکی از افرادی است که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و از آن درآمد میلیونی دارد، این کاربران با تحسین او عنوان می‌کنند کارهای طنز این پسر پر انرژی را می‌پسندد. اما جمعی از مخاطبان این برنامه، از لحن صحبت عرفان علیرضایی انتقاد کردند و آن را دور از شان ستاره سینمای ایران دانستند. کاربرانی نیز مجری برنامه را برای کنترل کردن جو مسابقه تحسین کردند اما جمعی دیگر تمام این اتفاقات را هماهنگ شده خواندند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала