شماره‌گذاری گاری‌های جمع‌آوری ضایعات جهت اخذ مالیات ماهانه در اهواز +ویدئو

© AFP 2023 / Chaideer Mahyuddin شماره‌گذاری گاری‌های جمع‌آوری ضایعات جهت اخذ مالیات ماهانه در اهواز +ویدئو
شماره‌گذاری گاری‌های جمع‌آوری ضایعات جهت اخذ مالیات ماهانه در اهواز +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
اشتراک
کاربران به ابتکار عجیب شهرداری اهواز برای عوارض‌گیری از زباله‌گردها واکنش‌های تندی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از شماره‌گذاری گاری‌های جمع آوری ضایعات در فضای مجازی منتشر شده است که در آن ادعا می‌شود شهرداری اهواز این گاری‌ها را شماره‌گذاری می‌کند تا به بهانه سامان‌دهی جمع آوری ضایعات از آن‌ها عوارض ماهانه بگیرد. گفته شده مبلغ این عوارض ۱۳۰ هزار تومان در ماه است.


این ویدئو بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است و کاربران به تندی به آن واکنش نشان می‌دهند. کاربران بسیاری از این موضوع ابراز تاسف کردند و عنوان می‌کنند این افراد گاری به دست، از بیکاری و سایر مشکلات به این کار روی آورده‌اند و چرا شهرداری باید از این‌ها مالیات بگیرد،آیا توان گرفتن مالیات از ثروتمندان را ندارند و می‌خواهند با این راه جیب‌هایشان را پر ‌کنند؟! این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند این سامان‌دهی نیست بلکه طرحی برای ایجاد درآمد از زباله‌گردها است و ای کاش به جای گرفتن عوارض از ضایعات جمع‌کن‌ها جلوی اختلاس‌ها را در شهرداری و ادارات استان می‌گرفتید.

View this post on Instagram

A post shared by shahedkhabar (@shahedkhabar)


برخی از کاربران خشمگین عنوان می‌کنند حال که این چنین گدای پول این شهروندان شده‌اید قبرهای مجانی نصیبتان باد که تا این حد نسبت به مردم بی‌رحم شده‌اید. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند برخی از مسئولان همان طوری که برای کار نکردن برای مردم هزار و یک دلیل ارائه می‌دهند برای پول گرفتن از مردم نیز به راحتی هزار راه پیدا می‌کنند و گویا به این ترتیب تا چند وقت دیگر برای پیاده رفتن در خیابان نیز باید عوارض پرداخت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала