سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران: هیچ هواپیمایی ربوده نشده

© AP Photo / Oleksandr Naumenkoسخنگوی سازمان هواپیمایی ایران: هیچ هواپیمایی ربوده نشده
سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران: هیچ هواپیمایی ربوده نشده - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
اشتراک
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران اظهار داشت: هیچ هواپیماربایی وجود نداشته هواپیما اوکراینی نبود و کام ایر افغانستان پرواز کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، محمدحسن ذیبخش مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران به اسپوتنیک گفت: این هواپیما که همانطور که قبلاً گزارش شد متعلق به اوکراین است، در افغانستان به سرقت نرفت و شب گذشته به ایران پرواز کرد و در فرودگاه مشهد سوخت گیری کرد و با موفقیت در کی یف فرود آمد. این هواپیمای اوکراینی ربوده نشده است.

وزیر خارجه اوکراین از ربوده شدن هواپیمای اوکراینی در کابل خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
وزیر خارجه اوکراین از ربوده شدن هواپیمای اوکراینی در کابل خبر داد

پرواز از ایران روز قبل انجام شد ... قبل از آن دیروز به مشهد پرواز کرد ... سوخت گیری دیروز در فرودگاه مشهد انجام شد، هواپیما از کام ایر (شهری در استان ننگرهار افغانستان) بلند شده بود، از ایران و دیروز ساعت ۲۱:۵۰ در فرودگاه کی یف فرود آمد.
ذیبخش تصریح کرد: هیچ هواپیماربایی وجود نداشته هواپیما اوکراینی نبود و از کام ایر افغانستان پرواز کرده بود.

یوگنی ینین معاون وزیر امور خارجه اوکراین، پیش از این گفته بود که هواپیمایی که قرار بود اوکراینی ها را از افغانستان خارج کند، توسط افراد ناشناس توقیف و سایر مسافران آن به ایران منتقل شده اند.

با این حال، وزارت خارجه اوکراین، سپس این اطلاعات را تکذیب کرد و گفت که ینین به طور کلی مشکلات بی سابقه ای را که دیپلمات ها برای تخلیه اوکراینی ها باید با آن روبرو شدند توضیح داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала