خاکسپاری اشرافی خواننده ایرانی لس‌ آنجلسی +ویدئو

© Depositphotos.com / Buurserstraat38خاکسپاری اشرافی خواننده ایرانی لس‌ آنجلسی +ویدئو
خاکسپاری اشرافی خواننده ایرانی لس‌ آنجلسی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
اشتراک
مراسم خاکسپاری شهرام کاشانی با حضور جمعی از خواننده‌های فارسی زبان مقیم لس‌ آنجلس برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی از مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم شهرام کاشانی خواننده پاپ ایرانی در آرامستانی واقع در لس‌ آنجلس در ایالت کالیفرنیا برگزار شد که واکنش‌ ناراحتی و اندوه طرفداران این خواننده را به همراه داشته است. این مراسم با حضور جمعی از خانواده، دوستان و هنرمندان ایرانی مقیم شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار گردید.


در این مراسم مادر شهرام کاشانی که از ناراحتی توان صحبت کردن نداشت در متنی که برای خداحافظی با فرزندش نوشته بود و توسط وکیل خانوادگی‌شان خوانده می‌شد، از شهرام به عنوان انسانی خوش قلب، مهربان، حساس و شکننده یاد کرد. وی در صحبت‌هایی که پیش‌تر با وکیل خانوادگی‌شان زده بود و در صفحه اینستاگرام مرحوم پسرش نیز قرار داده شد، دلیل خاکسپاری پسرش را در قبرستان لس‌ آنجلس وصیت این مرحوم عنوان کرد ،که گفته بود دوست دارد پس از مرگش در کنار مادربزرگش آرام گیرد.


به گفته برخی از کاربران مراسم این خواننده جوان با شکوه هر چه تمام با دسته گل‌هایی به شکل قلب و تابوت اشرافی و مجلل سفید رنگ برگزار شده است.


پیش‌تر شهرام کاشانی در مصاحبه‌ای گفته بود که از ناراحتی کبدی رنج می‌برد و هیچ چیز در دنیا برایش جذاب نیست و از مرگ استقبال می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by Mohsen Amiri (@saze.akhar)


تعدادی از طرفداران این خواننده از دست رفته با ناراحتی و گریه و ناباورانه مراسم تدفین وی را مشاهده کردند و برای خانواده‌اش طلب بردباری و آرامش نمودند. عده‌ای دیگر از کاربران از رسم دنیا و زمانه گلایه داشتند و بعضی هم با یادآوری ترانه‌ها و آهنگ‌های این خواننده، از وی به خوبی یاد می‌کنند. جمعی از کاربران نیز به ماسک نزدن در مراسم اشاره می‌کنند و جمعی از کاربران با عصبانیت عنوان می‌کنند که این عده تا به حال کجا بودند چرا وقتی شهرام به کمک نیاز داشت کسی صدایش را نشنید.

View this post on Instagram

A post shared by music (@tapeshiha_radio)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала