شعرخوانی یک پرستار برای امید بخشیدن به بيماران کرونایی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / شعرخوانی یک پرستار برای امید بخشیدن به بيماران کرونایی +ویدئو، عکس
شعرخوانی یک پرستار برای امید بخشیدن به بيماران کرونایی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2021
اشتراک
خلاقیت پرستار جوان بیمارستان اصفهان برای امید دادن به بیماران مبتلا به کرونا مورد تحسین کاربران قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهایی که جمعیت زیادی از شهروندان ایرانی مبتلا به کرونا شده‌اند و با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنند برخی تلاش می‌کنند تا به این بیماران روحیه ببخشند و امید به زندگی را در آنها زنده نگاه دارند.


نمونه‌هایی از این خدمت‌‌رسانی‌ها در صفحات اجتماعی به چشم می‌خورد که یکی از آنها شعرخوانی پرستاری جوان در بیمارستان اصفهان است. فروغ احمدی بانوی جوانی که در بیمارستان اصفهان مشغول به خدمت‌رسانی است عصرها با شعرخوانی برای بیماران، به آنها امید می‌دهد. ویدئوی شعرخوانی این پرستار جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و مورد تشویق و تحسین کاربران قرار می‌گیرد.


کاربران با تشویق خلاقیت این پرستار جوان جهت روحیه بخشیدن به بیماران کرونایی با وجود کاستی‌های موجود، از همه‌ی پزشکان، پرستاران و کادر درمان خدمت‌رسان در ایران که با تمام وجود تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنند و آنها را قهرمان واقعی می‌نامند و برای تندرستی آنان دعا می‌کنند.


جمعی از کاربران از اینکه واکسیناسیون به موقع در ایران صورت نگرفته است و هم‌‌اکنون بسیاری از مردم برای دوزهای بعدی بلاتکیف هستند گلایه می‌کنند و معتقدند صحبتِ جان مردم یک جامعه است و بهتر این است که بخاطر سلامتی مردم از برخی خود رائی‌ها دوری کرد و به واردات واکسن مورد نیاز اقدام کرد.


کاربرانی نیز از اینکه جمعی همچنان کرونا را جدی نمی‌گیرند و با بی‌تفاوتی‌شان به این مسئله، سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند ابراز تاسف می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала