بازرس قلابی وزارت بهداشت دستگیر شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازرس قلابی وزارت بهداشت دستگیر شد
بازرس قلابی وزارت بهداشت دستگیر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2021
اشتراک
ماموران پلیس زنی را که با معرفی خود به عنوان بازرس وزارت بهداشت اقدام به کلاهبرداری از چندین داروخانه کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری خانمی خبر داد که با ادعای اینکه بازرس وزارت بهداشت است از 3 داروخانه 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد

 سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته یکی از متصدیان داروخانه‌ای در محدوده خیابان ابوذر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که خانمی به محل داروخانه مراجعه کرده و مدعی است بازرس وزارت بهداشت است و قصد بازرسی از داروخانه را دارد ولی به بهانه های مختلف پیشنهاد پرداخت پول می دهد.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد، ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که مدارک همراه این خانم جعلی بوده و بازرس وزارت بهداشت نیست.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ابوذر منتقل شد و به 3 فقره اخاذی به همین شیوه از متصدیان داروخانه ها اعتراف کرد. 

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه با تلاش پلیس هر سه مالباخته شناسایی شدند خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری ها را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی گفت: متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرایم مشابه در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала