سر مربی ایتالیایی رئال مادرید چشم به راه فوق ستاره پرتغالی فوتبال +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAسر مربی ایتالیایی رئال مادرید چشم به راه فوق ستاره پرتغالی فوتبال +عکس، ویدئو
سر مربی ایتالیایی رئال مادرید چشم به راه فوق ستاره پرتغالی فوتبال +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2021
اشتراک
آیا آنچلوتی قصد دارد کریس رونالدو را به رئال‌ مادرید بازگرداند؟

به گزارش اسپوتنیک، هم زمان با پیوستن لیونل مسی به تیم فرانسوی پاری سن ژرمن، شایعاتی مبنی بر بازگشت کریس رونالدو به رئال مادرید در فضای مجازی به راه افتاد که قوت گرفتن این شایعات با واکنش‌‌هایی از سوی کاربران دنیای مجازی فوتبال و هواداران آقای گل جهان همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by فوتبال (@90ucl)


برنامه تلویزیونی "ال‌چیرینگیتو" روز سه‌شنبه خبر داد که «کارلو آنچلوتی» علاقه بسیاری به بازگشت «کریستیانو رونالدو» به رئال‌مادرید نشان می‌دهد. این برنامه که از شبکه وگای اسپانیا پخش می‌شود درباره سرمربی ایتالیایی تیم رئال مادرید گفته است، آنچلوتی، قصد دارد برنده پنج توپ طلا را به جمع سفید پوشان مادریدی باز گرداند.


رونالدو که در فصل گذشته ۳۶ گل در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس  به ثمر رساند در حالی وارد سال آخر قراردادش شده که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین در این تابستان مطرح شده است.


گفته شده آنچلوتی چنان شیفته فوق ستاره پرتغالی شده که اگر هر بار لب به سخن بگشاید، ضمن تحسین کریس از وی بعنوان یک بازیکن فوق‌ حرفه‌ای یاد خواهد کرد.


تعدادی از کاربران، کریس را متعلق به رئال مادرید دانستند و عده‌ای دیگر مقصد بعدی وی را با وجود مسی پاری سن ژرمن معرفی نمودند. برخی دیگر با لحنی کنایه آمیز مقصد وی را استقلال تهران معرفی کردند تا شاید استقلال تکانی به خود بدهد. بعضی از کاربران نیز رفتن مسی را دلیل تصمیم جدایی کریس از یوونتوس می‌دانند، زیرا از نظر آنان بارسلونا بدون مسی دیگر جذابیتی برای مسی نخواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала