دختر رئیس جمهور فراری افغانستان : احساس پوچی می‌کنم

© Photo / Stefano Montagnerدختررئیس جمهور فراری افغانستان : احساس پوچی می‌کنم
دختررئیس جمهور فراری افغانستان : احساس پوچی می‌کنم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2021
اشتراک
مریم غنی، دختر اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان، گفت که پس از خروج پدرش از کشور در شرایط به قدرت رسیدن طالبان احساس پوچی و خلاء کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، خانم غنی، هنرمند تجسمی و فیلمساز ۴۲ ساله که در بروکلین در شهر نیویورک زندگی می کند ، لیستی از منابع را در پست اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که افراد و فعالان می توانند برای کمک به شهروندان افغانستان از آنها استفاده کنند. او همچنین از کسانی که با او ابراز همدردی کردند تشکر کرد.

امارات به رئیس جمهور فراری افغانستان پناه داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2021
امارات به رئیس جمهور فراری افغانستان پناه داد

خانم غنی در این پست گفت: "از همه کسانی که طی روزهای گذشته اعلام حضور کرده و برای همبستگی تماس گرفته‌اند متشکرم. معنی زیادی برای من داشت. من بسیار سوختم ، اما امیدوارم بتوانم در برخی از موارد به طور جداگانه به همه شما پاسخ دهم.

پدر خانم غنی با تسلط طالبان بر بخشهای وسیعی از خاک افغانستان از کشور خارج شد. اشرف غنی در یک پست فیس بوکی ، گفت که افغانستان را ترک کرده است تا از خونریزی بیشتر در کشورش جلوگیری شود اما برخی رسانه ها می گویند خروج شتابزده وی مانع مذاکرات صلح و انتقال آرام قدرت با طالبان شده است.

خانم غنی آثار خود را در برخی از موزه های معروف جهان از جمله Tate Modern در لندن و گوگنهایم در نیویورک به نمایش گذاشته است.

مریم غنی در سال ۱۹۷۸ در بروکلین زاده شد و مادرش رولا غنی یک شهروند لبنانی‌تبار است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала