رئیس قوه قضائیه ایران: به هیچ وجه راضی نیستم عکس من بر روی تابلوها باشد +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAرئیس قوه قضائیه ایران: به هیچ وجه راضی نیستم عکس من بر روی تابلوها باشد +ویدئو، عکس
رئیس قوه قضائیه ایران: به هیچ وجه راضی نیستم عکس من بر روی تابلوها باشد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2021
اشتراک
رفتار حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژه‌ای در آیین تجلیل از آزادگان سرافراز دستگاه قضایی، مورد تحسین کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته در آستانه ۲۶ مرداد «سالروز بازگشت آزادگان به کشور» در آیین تجلیل از همکاران آزاده دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سخنانی در رابطه با موارد چون مطالبات آزادگان درباره اجرای مفادی از قانون جامع ایثارگران و قانون حمایت از آزادگان و تلاش برای حفظ شأن آنها و حل مشکلاتی که دارند ایراد کرد و به رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه مأموریت داد مطالبات آزادگان همکار دستگاه قضا را تا رفع آنها پیگیری کند.


وی همچنین به مشکلات مردم در مراجعه به مراجع قضائی و برخورد نامناسب برخی قضات و کارمندان اشاره کرد و گفت: «گاهی مردم گله‌مند هستند که یک قاضی یا کارمند با ما برخورد خوبی نداشته و به درشتی حرف زده و ما را از اتاق خود بیرون کرده است که بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد برخی از این حرف‌ها درست است». محسنی اژه‌ای یکی دیگر از گلایه‌مندی‌های مردم را پیش نرفتن کارشان بدون پارتی بازی و پرداخت رشوه عنوان کرد و گفت: «این مسئله حتی اگر یک مورد هم باشد زیبنده دستگاه عدلیه نیست.»


رئیس دستگاه قضا گفت: «قوه قضائیه باید دستگاه عدالت گستر و توسعه دهنده عدالت باشد و اینکه برخی ادعا کنند برای تشکیل یک پرونده و طرح شکایت و دادخواست مجبورند دنبال پارتی بگردند، در روح و روان مردم اثر منفی می‌گذارد و چهره عدلیه را مخدوش می‌کند.»


اما در پایان جلسه آیین تجلیل از همکاران آزاده دستگاه قضا قرار بود لوح یادبودی از سوی آزادگان دستگاه قضا منقش به تصویر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و سخنان وی درباره ایثارگران تقدیم رئیس قوه قضائیه شود که رئیس دستگاه قضا ضمن تقدیر از اهداکنندگان لوح، از پذیرش آن امتناع کرد. وی خطاب به تمام مسئولان بخش‌های مختلف قضایی اعلام کرد: «من به هیچ وجه راضی نیستم عکس من در یک اداره و یا بر روی تابلو‌ها و لوح‌های یادبود باشد. ما کی هستیم که برای یادبود بخواهند عکس ما را جایی بزنند؟»


بسیاری از کاربران این اقدام رئیس قوه قضائیه را تحسین می‌کنند و امیدوارند این رفتار الگویی صادقانه برای سایر مسئولان باشد و از این رفتارها بیشتر ببینند. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند هشت سال بود که دلمان برای حداقل انسانیت مسئولان تنگ شده بود. گروهی از کاربران اما این رفتار را یک تبلیغ می‌دانند و عنوان می‌کنند بر این باورند تا بهبود وضعیت ایران و مردم این کشور، رفتارهای این چنینی را تنها برای جلب توجه می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала