منبع: احمد جلالی رئیس اداره انتقالی افغانستان را بر عهده گرفت

© Photo / U.S. Armyمنبع: احمد جلالی رئیس اداره انتقالی افغانستان را بر عهده گرفت
منبع: احمد جلالی رئیس اداره انتقالی افغانستان را بر عهده گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
اشتراک
برخی منابع از انتخاب علی احمد جلالی، وزیر کشور پیشین افغانستان به عنوان رئیس دولت موقت خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، احمد جلالی، وزیر پیشین امور داخله (وزارت کشور) افغانستان وظایف رئیس دولت انتقالی در این کشور را بر عهده گرفت.

بر اساس گزارشات دریافت شده از منابع دیپلماتیک، احمد جلالی، رئیس سابق وزارت داخله(وزارت کشور) افغانستان، سفیر سابق افغانستان در آلمان به عنوان رئیس دولت انتقالی افغانستان انتخاب شد. خاطرنشان می شود که او پست رئیس دولت موقت را بر عهده گرفت.

رسانه: رئیس جمهور افغانستان تا چند ساعت آینده کناره گیری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
رسانه: رئیس جمهور افغانستان تا چند ساعت آینده کناره گیری می کند

به گزارش شبکه تلویزیونی پاکستانی Geo-TV، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی افغانستان برای آشتی ملی، در مذاکرات بین نمایندگان جنبش طالبان (ممنوعه در روسیه) و مقامات کابل به عنوان میانجی عمل می کند.

هرات تایمز در گزارشی از بیوگرافی جلالی نوشت: جلالی قبل از این که وارد افغانستان شود مدت بیست سال در رادیوی صدای آمریکا کار کرده است. جلالی در سال 1323هجری خورشیدی در ولایت غزنی متولد شده و فارغ التحصیل دانشگاه نظامی افغانستان است.او در سال 1343هجری خورشیدی از دانشکده نظامی آمریکا در رشته دفاع داخلی فوق لیسانس گرفت، بعد در دانشکده سلطنتی بریتانیا تحصیلات خود را ادامه داد و در سال 1375 هجری خورشیدی نیز در دانشکده نظامی آمریکا از رساله دکتری خود تحت عنوان "سیاست جهانی آمریکا" دفاع کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала