سرتیپ حاتمی: سرتیپ آشتیانی بهترین گزینه تصدی وزارت دفاع است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرتیپ حاتمی: سرتیپ آشتیانی بهترین گزینه تصدی وزارت دفاع است
سرتیپ حاتمی: سرتیپ آشتیانی بهترین گزینه تصدی وزارت دفاع است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2021
اشتراک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پس از انتشار لیست نهایی پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به پارلمان این کشور با گزینه پیشنهادی وزارت دفاع دولت سیزدهم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وزارت دفاع ایران، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، با ابراز خشنودی از انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت دفاع دولت سیزدهم گفت: خدای متعال را شاکریم که ریاست محترم جمهوری با درایت و هوشمندی بهترین گزینه برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را انتخاب کردند.

مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

وزیر دفاع، گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای وزارت دفاع را فرمانده و مدیری توانمند، باتجربه، متعهد و آشنا با موضوعات نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: مجموعه وزارت دفاع در تمامی بخش ها آمادگی کامل دارد تا تجربیات موجود را به وزیر دفاع منتخب خانه ملت منتقل کرده و ماموریت خطیر پشتیبانی از نیروهای مسلح همچون گذشته با قدرت ادامه یابد.

در فهرست وزیران پیشنهادی رئیس جمهور جدید ایران، که چند روز پیشتر تقدیم مجلس شورای اسلامی این کشور شد، نام امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ذکر شده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала