بیمارستان‌های ارتش برای بیماران کرونایی تجهیز می شوند

© Photo / IRNAسرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران
سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده  نیروی زمینی ارتش ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2021
اشتراک
فرمانده نیروی زمینی ارتش: تمامی برنامه ها و اقدامات سازمان یافته در حوزه کرونا را شدت بخشیده‌ایم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت که نیروهای مسلح در حوزه کرونا وارد میدان می شوند. در این راستا دستورات ۱۴ گانه فرمانده کل ارتش در حوزه کرونا به تمامی نیروها ابلاغ شد. نیروی زمینی در اجرای این فرامین حالت آفندی به خود گرفته و تمامی بیمارستان های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

تصاویر هولناک از اجساد کرونایی در بیمارستان قائم مشهد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
تصاویر هولناک از اجساد کرونایی در بیمارستان قائم مشهد + ویدئو

وی در ادامه گفت: «به منظور فراهم کردن تسهیلات برای مردم، برنامه ریزی احداث یک داروخانه موقت کرونایی را در کنار داروخانه ۲۹ فروردین در دستور کار خود قرار داده‌ایم که بخش کرونا را از غیرکرونا جداسازی کنیم؛ این داروخانه ظرف مدت ۴۸ ساعت احداث می‌شود.

به تمامی فرماندهان یگان های نیروی زمینی ارتش ابلاغ شد تا ضمن مراجعه به استانداران استان ها مطالبه آنها را بر طرف کنند. استانداران آنچه را که نیاز دارند، به فرماندهان یگان های نزاجا اعلام کنند و قطعا در اسرع وقت مطالبه آنها در جهت کمک به مردم عزیز انجام خواهد شد.

در حال حاضر ۵ استاندار در خواست احداث بیمارستان های تنفسی را داشته اند که در حال برپایی و احداث در استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس و گیلان هستیم. در سطح نیروی زمینی ارتش بیماریابی، واکسیناسیون و ایجاد نقاهتگاه موقت را در دستور کار خود قرار داده ایم.

بیماریابی خانه به خانه از اقدامات مهم و اولویت‌دار است. در نظر داریم در بخش بیماریابی گسترده به صورت خانه به خانه وارد عمل بشویم و ان شاالله این موضوع را با شدت بیشتری اقدام خواهیم کرد. در تهران دو مرکز واکسیناسیون را ایجاد کرده ایم که در حال فعالیت هستند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала