ارمنستان از گلوله باران مرز خود از جانب جمهوری آذربایجان خبر داد

© Photo / official site of the MoD of RAارمنستان از گلوله باران مرز خود از جانب جمهوری آذربایجان خبر داد
ارمنستان از گلوله باران مرز خود از جانب جمهوری آذربایجان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2021
اشتراک
وزارت دفاع ارمنستان در وب سایت رسمی خود از گلوله باران قسمت شمال شرقی مرز این کشور از سوی نیروهای مسلح آذربایجان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، در پیام منتشره آمده است: " 13 اوت ، از ساعت 22.00 تا 22.40 (22.30- 23.10 به وقت تهران) ، یگان های نیروهای مسلح آذربایجان مواضع ارمنستان در بخش گغارکونیک در مرز ارمنستان و آذربایجان را با سلاح های دارای کالیبرهای مختلف گلوله باران کردند."

گلوله باران جدید مرز جمهوری آذربایجان از سوی ارمنستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
گلوله باران جدید مرز جمهوری آذربایجان از سوی ارمنستان

وزارت دفاع ارمنستان تصریح کرد که جمعه شب وضعیت در مرز نسبتاً با ثبات  بود. اضافه می شود که با اقدامات متقابل به گلوله باران آذربایجانی ها پاسخ داده شده است.

خاطرنشان می شود هیچگونه تلفات از طرف ارمنی وجود ندارد.

تیراندازی در مرز ارمنستان و آذربایجان در 28 ژوئیه از سر گرفته شد. باکو  اعلام کرد که ارمنستان توافق آتش بس را نقض کرده است. ایروان از کشته شدن سه سرباز ارمنی و زخمی شدن پنج نفر دیگر در جریان تیراندازی در مرز خود با آذربایجان در منطقه گغارکونیک خبر داد. بعداً طرفین تایید کردند که به  توافق درباره آتش بس دست یافته اند.

به گفته وزارت دفاع ارمنستان ، این توافق با وساطت نیروهای حافظ صلح روسیه حاصل شد. پیش از آن  وضعیت در مرز بین آذربایجان و ارمنستان در ماه مه متشنج شده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала