زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری +ویدئو، عکس

CC0 / Twighlightzone / چاقو و قتل
چاقو و قتل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.08.2021
اشتراک
زنانی که برای پول و سرگرمی، به سلیقه مشتری با بی‌رحمی تمام حیوانات را سلاخی می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی‌ست در شبکه‌های اجتماعی ویدئوهایی از ذبح نمایشی چهارپایان و ماکیان توسط زنان سلاخ منتشر می‌شود که حتی بسیاری از این ویدئوها در رسانه‌ها قابل نمایش نیست چراکه ذبح این حیوانات با شکنجه و در قالب حیوان‌آزاری صورت می‌گیرد.


زنان سلاخ با پوشش‌های نامتعارف، الفاظ و رفتارهای خشونت‌آمیز با حیوانات و ژست‌های مشمئزکننده با خون آنها، به سلیقه مشتریان کشتار حیوانات اهلی را انجام می‌دهند و روند ذبح را تا حد ممکن به طول می‌انجامند که نمایش کشتار حیوان خیلی زود به پایان نرسد و حتی رها کردن حیوان حین ذبح با گلوی بریده هم جزو صحنه‌های دردآور این ویدئوهاست.


کاربران در واکنش به این ویدئوها با اظهار تاسف بسیار، خواستار پیگیری ماجرا توسط پلیس و شناسایی و مجازات این افراد به بدترین حالت هستند. سرهنگ پاشایی معاونت اجتماعی پلیس فتا در خصوص عملیات شناسایی و بازداشت افراد شرکت‌کننده در کلیپ زنان سلاخ گفت: «پلیس پیشگیری ناجا تحقیقات خود برای شناسایی این افراد را آغاز کرده است. و طبق فصل جرایم رایانه‌ای قانون مجازات اسلامی هر گونه پخش و انتشار تصاویر و محتوایی که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شود جرم تلقی می‌شود و منتشر‌کنندگان این تصاویر از مصادیق این قانون هستند.»

View this post on Instagram

A post shared by meysam.sh60 (@aqamolk)


کاربران عنوان می‌کنند از تماشای این ویدئوها بسیار متاثر شدند و حس بسیار بدی را تجربه کردند. این کاربران متعجب‌اند از اینکه تاکنون پلیس اقدامی در جهت شناسایی و دستگیری این افراد انجام نداده است. آنها این افراد را انسان‌نماهای دیوانه می‌دانند که نه از زن بودن و نه از انسان بودن بویی نبردند و معتقدند باید به مجازات سنگین برسند تا این رفتارهای هنجارشکنانه، ناهنجاری فرهنگی در کشور ایجاد نکند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند چگونه انتظار داریم کشوری آباد و پر از فراوانی داشته باشیم وقتی با چنین رفتارهایی، طبیعت در حال انتقام از انسان‌هاست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала