واکنش نماینده مجلس ایران به تهدیدات اخیر اسرائیل

© Sputnik / SHAواکنش نماینده مجلس ایران به تهدیدات اخیر اسرائیل
واکنش نماینده مجلس ایران به تهدیدات اخیر اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2021
اشتراک
سیاهکلی درباره تهدید اسرائیل برای حمله به ایران گفت که اسرائیل و بزرگتر از آن هم نمی‌توانند مقابل جمهوری اسلامی در منطقه ایستادگی کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس ایران درباره تهدیدات اخیر اسرائیلی ها برای حمله به ایران، گفت: اسرائیلی ها باید بدانند که در طول 41 سال اخیر صدمات و آسیب‌های زیادی را به کشورمان وارد کرده‌اند که این موضوع قابل بررسی است و آنها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

رئیس سازمان سیا فردا به اسرائیل سفر می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
رئیس سازمان سیا فردا به اسرائیل سفر می کند

وی افزود: "اینگونه نیست که آنها تهدیدات مختلفی را علیه جمهوری اسلامی داشته باشند و ما پاسخی به آنها ندهیم؛ رژیم صهیونیستی، رژیم مجعول و کودک کش و اشغالگر بوده و عامل بی‌ثباتی در منطقه محسوب می‌شود." 

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: اسرائیل نطفه نامیمونی است که انگلیسی‌ها در منطقه گذاشته‌اند. 

وی تأکید کرد: اسرائیل و بزرگتر از آن هم نمی‌توانند مقابل جمهوری اسلامی در منطقه ایستادگی کنند چرا که ایران امروز قدرتمندتر از همیشه تاریخ است ولی با این حال مردم منطقه بدانند ما هیچگاه تهدید محسوب نشده و عامل صلح و ثبات هستیم.

سیاهکلی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که منطقه ما محل تاخت و تاز آنها نیست و قطعاً جمهوری اسلامی با تهدیدات آنها مقابله قاطعانه خواهد کرد و از منافع خود کوتاه نخواهد آمد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала