هواداران آویزان از دیوار فرودگاه پاریس برای دیدن ستاره آرژانتینی +ویدئو

© AFP 2023 / Oscar Del Pozoهواداران آویزان از دیوار فرودگاه پاریس برای دیدن ستاره آرژانتینی +ویدئو
هواداران آویزان از دیوار فرودگاه پاریس برای دیدن ستاره آرژانتینی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
اشتراک
هواداران هیجان زده برای دیدن مسی به دیوار فرودگاه آویزان شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اتمام مراسم پرحاشیه خداحافظی مسی از بارسلونا، گمانه‌زنی‌ها بر سر حضور مسی در تیم فوتبال پاری سن ژرمن شکل تازه‌ای به خود گرفته است و از طرفی انتشار ویدئوی تجمع هواداران پر جنب و جوش پاری سن ژرمن در فرودگاه شهر پاریس، آمدن مسی به این شهر را برای بستن قرارداد با این تیم را نوید می‌دهد که واکنش‌های مختلفی را در میان کاربران رقم زده است.


لیونل مسی امشب به محض رسیدن به پاریس، قرارداد بازی در تیم باشگاهی پی اس جی را امضا خواهد کرد. همچنین در پی شایعات ورود لیونل مسی به فرودگاه پاریس تعدادی از هواداران مشتاق برای دیدن ورود ستاره فوتبال آرژانتین با هواپیمای شخصی‌اش از دیوار فرودگاه آویزان شدند، اما به گفته پلیس فرودگاه که خبرنگاران در رابطه با آمدن مسی از او سوال کرده بودند، گفته است، به دلیل ازدحام هواداران تیم فوتبال پاری سن ژرمن و هیجان بیش از حد هواداران این تیم لیونل مسی امشب به پاریس نخواهد آمد زیرا ممکن است حتی جان این ستاره فوتبال به خطر بی‌افتد.


تعدادی از کاربران دلیل رفتن مسی به پا ری سن ژرمن را با وجود داشتن پیشنهادات برای بازی در سایر تیم‌ها حضور رفیق صمیمی‌اش نیمار دانستند و برخی نیز دلیل هیجان زدگی هواداران تیم فرانسوی را حضور لیونل مسی در تیمشان عنوان کردند. بعضی دیگر واکنش طرفداران لیونل مسی را وحشیانه دانسته و ستاره تاریخی فوتبال جهان را انسانی عادی خطاب کردند و عده‌ای دیگر با لحن طنز آمیز ماجرا را به عباس بوعذار ربط دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала