این 5 خوراکی خطرناک باعث سلولیت می شوند

© Depositphotos.com / Tish1این 5 خوراکی خطرناک باعث سلولیت می شوند
این 5 خوراکی خطرناک باعث سلولیت می شوند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
اشتراک
پنج ماده غذایی که باعث سلولیت می شوند شامل مواد کافئین دار چون قهوه و چای است.

به گزارش اسپوتنیک، النا کالن متخصص تغذیه در روسیه، برخی از غذاها باعث تشکیل سلولیت می شوند را نام برد، اما حذف آنها تضمین کننده خلاص شدن از شر سلولیت نیست.

اول از همه، سلولیت به دلیل استفاده مکرر از محصولات کافئین دار ایجاد می شود: قهوه، کاکائو، چای پررنگ، نوشیدنی های گازدار.

لاغری   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.06.2021
چه میوه‌ای در درمان سلولیت مفید است؟

این متخصص تأکید کرد: "مصرف بیش از حد کافئین، خون رسانی را مختل می کند. در نتیجه، بافت زیر جلدی پوست، که هنگام مصرف قهوه از اختلالات میکروسیرکولاسیون رنج می برد، امکان تشکیل سلولیت را افزایش می دهد."

همچنین، غذاهای حاوی قند برای ظاهر پوست خطرناک هستند، زیرا سنتز انسولین افزایش می یابد، که منجر به تشکیل چربی می شود. شکر به دیواره رگ های خونی آسیب می رساند، به همین دلیل تورم افزایش می یابد و در نتیجه سلولیت تجمع می یابد. به همین دلیل، خوردن نمک خطرناک است: به دلیل این که مایعات را در بدن حفظ می کند، باعث پف در بدن می شود.

فست فودها و غذاهای چرب نیز تأثیر مشابهی مانند قند بر بدن دارند، علاوه بر این، گردش خون را مختل می کنند. در نهایت، الکل تولید هورمون استروژن را تحریک می کند، که به تجمع چربی کمک می کند (به همین دلیل است که زنان بیشتر در معرض سلولیت هستند).

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала