واکنش کاربران به دریافت اولین دوز واکسن توسط ابراهیم رئیسی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
اشتراک
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز 8 اوت (یکشنبه) با حضور در یک مرکز درمانی، اولین دوز واکسن ایرانی کرونا (کووبرکت) را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران، پس از دریافت واکسن برکت، اظهار داشت: واکسیناسیون عمومی ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر و از اولویت‌ های دولت است تا بتوانیم مقاومت عمومی مردم را در برابر این ویروس و جهش‌ های احتمالی که دارد، بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: «از همه دست‌ اندرکاران تولید واکسن در کشور می خواهم که نهایت تلاش‌ شان را برای تسریع در تولید واکسن به کار بگیرند. در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به مسئولان مربوطه تاکید کرده‌ام و اینجا نیز تکرار می‌کنم که همه توان خود را برای واکسیناسیون عمومی قبل از رسیدن فصل سرما به کار بگیرند.

هر میزان که امکان استفاده از واکسن داخلی فراهم بود، استفاده می‌کنیم و به هر مقدار که کمبود وجود داشت نیز باید از خارج واکسن‌ های معتبر وارد شود.  متاسفانه گزارش‌ های دریافتی درباره آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، نگران کننده است. مردم حتما توصیه‌ های بهداشتی ارائه شده را به طور دقیق رعایت کنند و مسئولان مربوطه نیز تلاش کنند تا الزامات و زمینه اجرای کامل این دستورالعمل‌ ها فراهم شود».

کاربری نوشت: الان واقعا تنها امیدم واسه واکسن اینه که رییسی بخواد خیلی ابرقهرمان ظاهر شه و تند تند واکسن وارد کنند و بزنند!! وگرنه که خب هممون یکی‌یکی می‌میریم باسرعت هرچه بیشتر.

​کاربر دیگری بدین شکل اظهار نظر کرد: ازمون می‌خوان باور کنیم رئیسی و قالیباف تازه الان و خصوصا بعد انتخابات و تحلیف واکسن زدن

​کاربر دیگری نوشت: احساس می‌کنم در دوران رییسی همه موانع برداشته میشه و کرور کرور واکسن میاد و حتی فایزر هم میارن

​یک کاربر دیکر در توییتی نوشت: ایمان دارم که با روی کار اومدن رییسی شرایط کشورمون خیلی بهتر میشه. واکسن خوب وارد میشه، تورم کنترل میشه و دوباره صدای خنده و شادی مردم سرزمینم در همه‌جا طنین‌انداز میشه

​کاربر دیگری نوشت: 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала