سازمان امنیت روسیه اطلاعات طبقه بندی شده را از حالت محرمانه خارج کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان امنیت روسیه اطلاعات طبقه بندی شده را از حالت محرمانه خارج کرد
سازمان امنیت روسیه اطلاعات طبقه بندی شده را از حالت محرمانه خارج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2021
اشتراک
سازمان امنیت فدرال فدراسیون روسیه شواهدی طبقه بندی شده مبنی بر آمادگی ژاپن برای جنگ با اتحاد جماهیر شوروی را از حالت محرمانه خارج کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه برای اولین بار شواهدی مبنی بر آمادگی ژاپن برای جنگ با اتحاد جماهیر شوروی را از طبقه بندی محرمانه خارج کرد.

این امر از دستور شماره 70 به واحدهای ارتش سوم مورخ 9 اوت 1938، که در جریان درگیری نظامی شوروی و ژاپن در ژوئیه-اوت 1938 در دریاچه غازان داده شد و همچنین از بازجویی از آخرین فرمانده کل ارتش، اوتوزو یامادا در دسامبر 1949 در آماده سازی برای محاکمه خاباروفسک علیه جنایتکاران جنگی ژاپن انجام شد.

اعلام راهکار ژاپن برای انعقاد پیمان صلح با روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2018
اعلام راهکار ژاپن برای انعقاد پیمان صلح با روسیه

ذکر شد که در بازجویی، یامادا اعتراف کرد که فرمان شماره 70 که به واحدهای ارتش سوم داده بود، شواهدی از افزایش آمادگی برای جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی بود. اعتقاد بر این است که ارتش ژاپن وضعیت سربازان اتحاد جماهیر شوروی و قابلیت اطمینان دفاع آنها را در جریان خصومت های وسیع ارزیابی کرد. نبردهای دو هفته ای با پیروزی اتحاد جماهیر شوروی به پایان رسید.

این فرمان آمده است که نیروهای ارتش کوانتوگ در حال حرکت به جلو برای تمرکز در جهت مرز شرقی، در منطقه جنوبی Xiaosuifeng و در منطقه بین Xilinhe و Muling هستند. فرمانده کل ارتش سوم دارای لشکر 7، یگانهای توپخانه ضد هوایی 11 و 12، هشتمین گردان خودکار موقت و همچنین یازدهمین هنگ هوایی در روستای Tuanzhanzi و اسکادران 1 هنگ هوایی شانزدهم در منطقه تایپینگلین است. هدف آنها "پوشش انتقال لشکرهای 2 و 7 و سرنگونی هواپیماهای دشمن که مانع آن می شوند" بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала