Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

وزارت خارجه ایران: به هرگونه اقدام اسرائیل "بدون سازش" پاسخ خواهیم داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزارت خارجه ایران: به هرگونه اقدام اسرائیل "بدون سازش" پاسخ خواهد داد
 وزارت خارجه ایران: به هرگونه اقدام اسرائیل بدون سازش پاسخ خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
اشتراک
هرگونه اقدام "احمقانه" اسرائیل توسط ایران "قاطعانه و بدون سازش" پاسخ داده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اتهامات اسرائیل علیه تهران در حمله به نفتکش مرسر استریت، گفت که هرگونه اقدام "احمقانه" اسرائیل توسط ایران "قاطعانه و بدون سازش" پاسخ داده می شود، وی همچنین خواستار عدم آزمایش تهران شد. 

سید حسن خمینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
حسن خمینی به تهدیدات اسرائیل واکنش نشان داد

پیش از این، نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل، به دنبال آمریکا و انگلیس، ایران را متهم به حمله به کشتی خیابان مرسر در اقیانوس هند کرد. روز چهارشنبه، اسرائیل رسماً از شورای امنیت سازمان ملل خواست در این زمینه تحریم هایی را علیه تهران اعمال کند. ایران همه اتهامات حمله غرب را رد کرده است، آنها را بی اساس می داند. سفارت ایران در لندن بعداً اعلام کرد که تهران قصد دارد در مورد منابع اطلاعات غلط درباره ربوده شدن نفتکش ها در خلیج فارس تحقیق و افشا کند.
خطیب زده پیش از این گفت: "اسرائیل بی شرمانه ایران را با اقدامات نظامی در زمینه نقض فاحش اخیر حقوق بین الملل تهدید می کند. ما روشن می کنیم که هرگونه اقدام احمقانه (از طرف انها) علیه ایران با یک پاسخ قاطع و سازش ناپذیر روبرو خواهد شد. ما را آزمایش نکنید".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала