برادر رئیس جمهور اسرائیل به عنوان سفیر این کشور در آمریکا انتخاب شد

© REUTERS / Abir Sultan/Pool برادر رئیس جمهور اسرائیل به عنوان سفیر این کشور در آمریکا انتخاب شد
برادر رئیس جمهور اسرائیل به عنوان سفیر این کشور در آمریکا انتخاب شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل برادر رئیس جمهور را به عنوان سفیر کشور در ایالات متحده منصوب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل تصمیم گرفت برادر رئیس جمهور اسرائیل، اسحاق هرتزوگ، مایکل هرتزوگ را به عنوان سفیر در ایالات متحده منصوب کند. این امر روز جمعه توسط دفتر رئیس کابینه اسرائیل اعلام شد.

سفیر آمریکا در اسرائیل درباره معامله قرن اظهار نظر كرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.02.2020
سفیر آمریکا در اسرائیل درباره "معامله قرن" اظهار نظر كرد

در بیانیه آمده است: "نخست وزیر بنت در 6 آگوست از انتصاب سرتیپ بازنشسته، مایکل هرتزوگ به عنوان سفیر اسرائیل در ایالات متحده خبر داد. هرتزوگ طی بیش از 40 سال خدمت در نیروهای دفاعی اسرائیل، تعدادی از پست های رهبری از جمله رئیس برنامه ریزی استراتژیک را بر عهده داشته است. رئیس ستاد ارتش در زمان چهار تن از وزیران دفاع اسرائیل. وی به طور فعال در مذاکرات دیپلماتیک زیر نظر پنج نخست وزیر مشارکت داشت و نماینده دیپلماتیک نخست وزیر از سال 2009 تا 2014 بود. "

خاطرنشان می شود که مایکل هرتزوگ در سال های اخیر به عنوان یک عضو بین المللی در موسسه واشنگتن برای سیاست خاورمیانه و به عنوان یک عضو ارشد در موسسه مردمی سیاست های یهودی کار کرده است.

به گزارش رادیو کان، تعیین سفیر جدید در ایالات متحده در جلسه بعدی کابینه اسرائیل در 8 آگوست به تصویب می رسد. گیلاد اردان، سفیر فعلی اسرائیل در ایالات متحده  در پایان ماه ژوئن از سمت نمایندگی این کشور در آمریکا استعفا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала