چرا گوشی‌های نوکیا مرگ ندارند؟! + ویدئو

© Photo / Vertu چرا گوشی‌های نوکیا مرگ ندارند؟! + ویدئو
چرا گوشی‌های نوکیا مرگ ندارند؟! + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2021
اشتراک
قسمت داخلی یک گوشی هوشمند مقاوم نوکیا در فیلمی نشان داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، گوشی هوشمند نوکیا دارای بدنه لاستیکی و محافظ رطوبت است. این در یک ویدیو در کانال YouTube PBKreviews گزارش شده است.

یک فرد علاقه مند و کنجکاو به نحوه عملکرد Nokia XR20 از داخل به بررسی آن پرداخت و  روند باز کردن آن را در فیلم نشان داد. این فرد متوجه شد که ورود به داخل دستگاه بسیار ساده است - برای این کار باید سینی سیم کارت را خارج کرده و لبه قاب را جدا کنید. نویسنده به طور جداگانه خاطرنشان کرد که از وجود نوارهای لاستیکی در لبه های کناری شگفت زده شده است - آنها به گونه ای ساخته شده‌اند که دستگاه به طور ایمن در دست قرار گرفته و در صورت نفوذ رطوبت لغزش نمی‌کند.

با خارج کردن پنل پشتی، متخصص متوجه شد که Nokia XR20 دارای باتری چسبانده شده است و اجزای تلفن هوشمند با پیچ و حلقه به یکدیگر متصل شده‌اند. همچنین، وی پدهای لاستیکی پیدا کرده است که دستگاه را در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت می کند. حفاظت مناسب در نزدیکی تمام دهانه های تلفن، از جمله درگاه USB-C و بلندگو قرار دارد.

وی با جداسازی کامل دستگاه ، سعی کرد دستگاه را به نیم کند. وی اظهار داشت که یک قاب فلزی از گوشی محافظت می کند و یک قاب پشتی پلاستیکی تقویت شده از آن در برابر تغییر شکل محافظت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала