در آمریکا از اشتباه بزرگ بایدن یاد کردند

© AP Photo / Evan Vucciدر آمریکا از اشتباه بزرگ بایدن یاد کردند
در آمریکا از اشتباه بزرگ بایدن یاد کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2021
اشتراک
رسانه‌های آمریکایی اشتباه بزرگ بایدن درباره روسیه را ارزیابی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن وضعیت اقتصادی روسیه را اشتباه ارزیابی می‌کند که می تواند عواقب خطرناکی را در پی داشته باشد. بلومبرگ این را اشتباه رئیس کاخ سفید نامید.

بایدن در مورد مشکلات پوتین صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
بایدن در مورد "مشکلات" پوتین صحبت کرد

همانطور که نشریه آمریکایی اشاره می کند، ایده بایدن مبنی بر این که اقتصاد روسیه صرفاً بر صادرات نفت و گاز استوار است نادرست است و تصویر واقعی را منعکس نمی‌کند، اگرچه به طور کلی در بین سیاستمداران ایالات متحده بسیار محبوب است. روسیه جدای از نفت و گاز یک ابرقدرت صادراتی نیست. بلومبرگ می نویسد، بازار داخلی آنقدر بزرگ است که از یکی از بزرگترین و از همه مهمتر، مقاوم ترین اقتصادهای جهان پشتیبانی می کند.

این مقاله اشاره می‌کند که چنین سخنان بایدن در مورد اقتصاد روسیه، اگر واقعاً افکار او را منعکس کند ، نشان می دهد که رئیس جمهور آمریکا اطلاعات نادرستی دارد یا از گزارشاتی که به وی ارائه شده است نتیجه گیری نادرستی کرده است. افزون بر این، چنین رویکردی می تواند در آینده برای رهبر آمریکا مشکل ایجاد کند و واشنگتن را به دام بیندازد.

بنابراین، این روزنامه یادآوری می کند، در زمانی باراک اوباما، با تصدی پست رئیس کاخ سفید، بارها در مورد روسیه به عنوان یک قدرت منطقه ای صحبت کرد. بلومبرگ گفت، در نتیجه سیاستهای وی کوته بینانه بود و مشکلاتی را برای تشکیلات آمریکایی ایجاد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала