پایان ریاست جمهوری روحانی و بدرقه او با تیترهای کنایه‌دار +عکس، ویدئو

© AP Photo / Jason DeCrowپایان ریاست جمهوری روحانی و بدرقه او با تیترهای کنایه‌دار
پایان ریاست جمهوری روحانی و بدرقه او با تیترهای کنایه‌دار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2021
اشتراک
در دنیای حقیقی و مجازی بسیاری، حسن روحانی را با جملات کنایه‌آمیز بدرقه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان یافتن ریاست جمهوری حسن روحانی، تصاویری از تیترها، پست‌ها و جملات کنایه‌آمیز در فضای مجازی منتشر می‌شود که جمع زیادی از کاربران نیز به آن واکنش نشان می‌دهند.


خبرگزاری تسنیم، وطن امروز، رسالت، فرهیختگان و سازندگی در واکنش به پایان دوره ریاست جمهوری ایران تیترهایی چون "فقط برو"، "زخم کاری" قسمت پایانی، "بگذرد این روزگار"، "فرمانده بی‌سرباز فرمانده بی‌سلاح"، "خسارت محض" هزینه تجربه‌ای سنگین، را به کار بردند.


در این میان برخی از سلبریتی‌ها از جمله لیندا کیانی به پایان دوره ریاست جمهوری حسن روحانی واکنش نشان داد و در یک استوری نوشت: «چه کردی با ما و جوانی ما؟ چه آدم‌هایی به خاطر بی‌کفایتی تو از گرانی و بی‌دارویی الان زیر خروارها خاک هستند.»


غالب کاربران که از عملکرد دولت روحانی ناراضی هستند و از پایان دولت او خوشحالند. این کاربران به مشکلات زیادی که در دوره حسن روحانی رخ داد اشاره می‌کنند و ناکارآمدی دولت او را در برطرف کردن حل مشکلات مردم بازگو می‌کنند. کاربران عنوان می‌کنند مردم ایران با وجود دولت تدبیر و امید سختی بسیار کشیدند و امیدوارند با پایان این دوره از ریاست جمهوری بسیاری از مشکلات مردم نیز حل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала