اعلام محدودیت های تردد در تهران در زمان مراسم تحلیف

© Sputnik / Siyavash Sobhgani اعلام محدودیت های تردد در تهران در زمان مراسم تحلیف
اعلام محدودیت های تردد در تهران در زمان مراسم تحلیف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2021
اشتراک
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز پنجشنبه، تمام فرعی‌ های منتهی به مجلس شورای اسلامی و تمامی محدوده‌ های اعلامی مسدود می‌ شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، بیان داشت: تمام کوچه‌ ها و خیابان‌ های فرعی منتهی به خیابان "مجاهدین"، حد فاصل خیابان "ایران تا مصطفی خمینی" کامل مسدود خواهد شد. و تردد در مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان "دماوند و انقلاب" صورت خواهد گرفت.

جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2021
جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس ایران

وی گفت: از سمت جنوب از خیابان "امیرکبیر" به سمت شمال از خیابان شهید "دیالمه"، تقاطع "سرچشمه"، خیابان "ملت" و تقاطع "اکباتان ملت" اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان "بهارستان" جلوگیری می‌شود.

مقام ارشد راهور پایتخت خاطرنشان کرد: از سمت غرب در خیابان "جمهوری" از تقاطع "سعدی" به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان "فردوسی" و "انقلاب" صورت می‌پذیرد.

حمیدی بیان داشت: همچنین از سمت شمال از تقاطع "فخرآباد" اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان "مشکی و خیابان "۱۷ شهریور" به جنوب صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اشاره‌ای هم به محدودیت تردد اتوبوس‌های شرکت واحد داشت و گفت: با توجه به مراسم تحلیف، تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در خطوط طول خیابان "جمهوری" و طول خیابان "مصطفی خمینی" وجود نخواهد داشت و مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس اتوبوس‌هایی که در طول خیابان "جمهوری" از میدان "جمهوری" به سمت شرق تردد می‌ کنند نهایتاً تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان "مصطفی خمینی" در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد.

این مقام راهور پایتخت بیان داشت: ایستگاه مترو "بهارستان" در روز پنج‌ شنبه تعطیل خواهد بود و خدمات‌ رسانی ندارد.

حمیدی گفت: همچنین پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی، طول خیابان "مصطفی خمینی" نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس‌دهی نخواهند داشت.

وی افزود: بر همین اساس تردد کامیونت‌ها، وانت‌بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنج.شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و تردد همه کامیون.ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران به‌جز کمربندی ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج.شنبه در کل سطح شهر تهران بویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

وی از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت‌ها (ساعت ۲۴ چهارشنبه) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری، مصطفی خمینی، ابن سینا و مجاهدین اسلام تردد و پارک نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала