واکسیناسیون دانشجویان در ایران در چه زمانی صورت می‌گیرد؟

© Photo / IRNA واکسن
 واکسن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2021
اشتراک
امین‌ناجی: اسامی کلیه دانشجویان دانشگاه به تفکیک مقطع تحصیلی به سازمان امور دانشجویان اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، دکتر محمد هادی امین ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مورد واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت که اسامی کلیه دانشجویان دانشگاه به تفکیک مقطع تحصیلی به سازمان امور دانشجویان اعلام و در سامانه ثبت شده و منتظر اعلام زمان از سوی این سازمان هستیم.

دستمزد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
چقدر حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه های ایران افزایش خواهد یافت؟

وی در ادامه افزود: «حفظ سلامتی دانشجویان مهم ترین دغدغه دانشگاه است. پیگیری برای تسریع در روند دریافت واکسن قطعا انجام می شود و امید که به زودی بتوانیم کلیه دانشجویان را در سراسر کشور واکسینه کنیم. واکسیناسیون همکاران اداری و علمی استان تهران و سازمان مرکزی از هفته آتی آغاز می شود.

طبق پیگیری های اخیر تمامی اسامی در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده و واکسیناسیون طبق برنامه زمان بندی انجام می شود. روند واکسیناسیون در استانها متفاوت است. دانشگاه پیام نور در هر استان باید ضمن هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان خود،سهمیه واکسیناسیون و زمان بندی لازم را دریافت و اعلام کند. خوشبختانه در دو استان در حال حاضر واکسیناسیون آغاز شده و امید که از هفته آتی در کل کشور اجرایی خواهد شد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала