تهدید نفتالی بنت: ایران رسما مسئول حمله به کشتی مرسر استریت است

© AP Photo / Jim Hollanderتهدید نفتالی بنت: ایران رسما مسئول حمله به کشتی مرسر استریت است
تهدید نفتالی بنت: ایران رسما مسئول حمله به کشتی مرسر استریت است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل امروز در سخنرانی خود اعلام کرد، اسرائیل شواهدی در اختیار دارد که نشان می دهد ایران پشت حمله به کشتی مرسر استریت در دریای عمان بوده است.

به گزارش شبکه رادیو تلویزیون "کان"، نفتی بنت گفت: "شواهد و اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ایران این حمله را انجام داده است."
پیشتر بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با لاپید همتای اسرائیلی خود در خصوص حمله به کشتی مرسر استریت گفتگو کردند و در خصوص تحقیقات مشترک با انگلیس و رومانی بر روی این موضوع، توافق کردند.

خطیب زاده به اسرائیل: هر کس باد بکارد طوفان درو میکند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
گزارش و تحلیل
خطیب زاده به اسرائیل: هر کس باد بکارد طوفان درو میکند

کمپانی "زودیاک ماریتایم" روز جمعه اعلام کرد، که کشتی مرسر استریت احتمالا مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفته است و دو خدمه آن طی این حمله کشته شده اند. سپس اعلام شد کشتی مجددا تحت کنترل خدمه درآمده است. سنتکام آمریکا معتقد است که بر اساس اطلاعات اولیه این کشتی هدف حمله پهبادی قرار گرفته است.

شایان ذکر است، شرکتZodiac Maritime روز جمعه اطلاع داد که دزدان دریایی به کشتی ژاپنی... در اقیانوس هند حمله کرده اند. اطلاع داده شد که دو عضو خدمه کشتی کشته شدند. متعاقبا خدمه کنترل کشتی را در دست گرفته و به سمت کشتی همراه نیروی دریایی آمریکا حرکت کردند. خبرگزاری اسوشیتد پرس اطلاع داد که کشتی با پرچم لیبریا به میلیاردر اسرائیلی صاحب شرکت Zodiac Maritime تعلق دارد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала