کنایه‌ها و طنز تلخ‌های کاربران به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی +ویدئو، عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کنایه‌ها و طنز تلخ‌های کاربران به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی
کنایه‌ها و طنز تلخ‌های کاربران به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
کاربران در شبکه‌های اجتماعی با طنز تلخ به طرح جدید مجلس، واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، با مطرح شدن طرح جنجالی "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" کاربران ایرانی به شدت از این طرح انتقاد کردند و با واکنش‌های مختلف، مخالفت خود را نسبت به این طرح اعلام می‌کنند.


ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار ویدئویی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به تصویب طرح صیانت واکنش نشان داد و نوشت: «از دوست و از دشمن هر که میرسد از راه، میکندمان تحریم، کجای پیشانیمان چه نوشته است، خدا داند.»


سروش رضایی صداپیشه ایرانی و سازنده پویانماهای رایانه‌ای کوتاه طنز با کارتونی کنایه‌آمیز و تلخ با عنوان «بی‌اینترنت‌ها در عصر ارتباطات» به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی واکنش نشان داد.


رضا عطاران بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه نویس نیز به طنز و کنایه به موافقان طرح صیانت در مجلس و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی واکنش نشان داد. و در یک استوری با انتشار تصویری از چند نماینده مجلس نوشت: «چی شده این قدر نمایندگان مجلس خوشحالند. مشکل آب و هوای خوزستان حل شده؟، آب سیستان؟، گرانی و تورم؟، نکنه چون همه ایران واکسن زدن، خوشحالند؟، قیمت مسکن و ... اومد پایین؟، الله اعلم»

View this post on Instagram

A post shared by ya_zainabe (@ya_zainabe)


علاوه بر این واکنش‌ها و واکنش سایر کاربران، طنزپردازان دیگری نیز به کنایه و به زبان طنز "طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" را محکوم کردند و عنوان می‌کنند تاریخ نشان داده است اگر مردم چیزی را بخواهند هیچ چیزی مانع‌شان نخواهد شد و در نهایت این طرح با شکست روبرو خواهد شد.


جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند وای به حال مردم ایران که چنین نمایندگانی دارند و به جای بررسی و حل مشکلات مردم، ایده طرح محدودسازی اینترنت را می‌دهند و با تصویب آن خوشحالی می‌کنند. این کاربران بر این باورند که نمایندگان دغدغه مشکلات مردم را ندارند و در مقابل مشکل معیشتی مردم، مسکن، ازدواج جوانان، بیکاری، مشکلات اجتماعی و مسائل رفاهی، تفریحی و امنیتی و آرامش مردم بی‌تفاوت‌اند و با همکاری هم اینترنت را نیز قطع می‌کنند که صدای مظلومیت این مردم به جایی نرسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала