میرزایی: دولت روحانی به جای خدا به خارجی ها و آمریکایی ها دل بست

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyمیرزایی: دولت روحانی به جای خدا به خارجی ها و آمریکایی ها دل بست
میرزایی: دولت روحانی به جای خدا به خارجی ها و آمریکایی ها دل بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
نماینده مجلس ایران: آمریکا وقتی خرش از پل گذشت به ریش روحانی و سیاستمداران همراهش خندید و رفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکار نیوز، حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس ایران گفت: روحانی در سال 92 که قصد ورود در انتخابات ریاست جمهوری را داشت اغلب مشکلات کشور را حاصل تحریم ها و مدیریت ضعیف دولت قبل معرفی کرد. 

وی افزود: بنابراین راهبردی که برای اداره کشور به مردم پیشنهاد کرد این بود که با آمریکایی ها و اروپایی ها مذاکره می کنند و تحریم ها را بر می دارند و اوضاع اقتصادی مردم را بهبود می بخشند و ازطرف دیگر مدیریت صحیح را نیز ارائه می کنند. درواقع به جای اینکه به نیروی داخلی کشور تکیه کنند و به خداوند دل و امید ببندند به خارجی ها و آمریکایی ها دل بستند و به جای خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کردند. 

بایدن با صورت نشسته در جلسه حاضر شد+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
بایدن با صورت نشسته در جلسه حاضر شد+ویدیو

این نماینده مجلس ایران تاکید کرد: لذا مذاکرات برجام را انجام دادند و هرچه رهبر ایران نصیحت کرد که اجرای تعهدات برجام باید پایاپای باشد و به ازای هرقدمی که ما برمی داریم آن ها نیز باید یک قدم بردارند. اما دولتمردان اعتماد بی جا کردند و تمام تعهدات برجامی را انجام دادند، اما طرف مقابل هیچ کدام از تعهدات برجامی را انجام نداد و خرش که از پل گذشت به ریش روحانی و سیاستمداران همراهش خندید و اوضاع کشور به این روز افتاد.

او ابرازکرد: یک مثالی می زنم. درگذشته طایفه ای به نام بیک ها حضور داشتند. این طایفه دستشان را کنار کمرشان می زدند و سر کوچه ها می ایستادند. یک بار یکی از آن ها ته چاه افتاد و برایش یک طناب فرستادند و گفتند این طناب را بگیر و بیا بالا اما او گفت اگر این طناب را بگیرم از بیک بودن می افتم. چرا؟ چون باید غرورش را کنار می گذاشت و دستش را از کنار کمرش برمی داشت و به طناب متوسل می شد. داستان روحانی نیز داستان همین بیک هاست. دولت روحانی رفت و به آمریکایی ها اعتماد کرد اما آن ها نه تنها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکردند بلکه ایران را نیز مدام متهم می کردند، درمقابل ایران به تمام تعهداتش عمل می کرد و آمریکا وقتی خرش از پل گذشت به ریش روحانی و سیاستمداران همراهش خندید و رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала