هیل: سیاست اعمال فشار بیشتر بر ایران باعث تشدید تنش می شود

© AP Photo / Evan Vucciهیل: سیاست اعمال فشار بیشتر بر ایران باعث تشدید تنش می شود
هیل: سیاست اعمال فشار بیشتر بر ایران باعث تشدید تنش می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
شبکه خبری کنگره آمریکا در تحلیل جدید خود نوشت که سیاست دولت بایدن برای اعمال فشارهای بیشتر بر ایران موجب تشدید تنش می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه اطلاع‌رسانی کنگره آمریکا، در حالی که مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران متوقف شده است و دولت آمریکا اعلام کرده است که منتظر انتقال قدرت سیاسی در ایران است، در عین حال دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده به‌دنبال تشدید فشارها علیه ایران است تا این کشور مجبور کند که به تعهدات برجامی بازگردد.

طبق تحلیل این وبگاه، دولت آمریکا گزینه‌هایی را برای تشدید فشار به تهران دارد که به نظر یکی از آنها تشدید محدودیت‌های مربوط به صادرات نفت و اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی است.

در این تحلیل آمده است: سیاست دولت بایدن برای اعمال فشارهای بیشتر به ایران با هدف بازگرداندن تهران به تعهدات ذیل برجام، موجب تشدید تنش‌ها خواهد شد آن هم در شرایطی که تلاش‌های زیادی طی ماه‌های اخیر برای احیای توافق هسته‌ای انجام شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال هم نوشته بود که دولت بایدن قصد دارد تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه‌های پهپادی و موشک‌های هدایت‌شونده ایران وضع کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала