تمجید بازیگر مطرح هالیوود از بازیگران فیلم خورشید در فستیوال دنیز +ویدئو، عکس

© AP Photo / Joel C Ryanتمجید بازیگر مطرح هالیوود از بازیگران فیلم خورشید در فستیوال دنیز
تمجید بازیگر مطرح هالیوود از بازیگران فیلم خورشید در فستیوال دنیز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2021
اشتراک
کیت بلانشت در جشنواره دنیز با شیملا شیرزاد و جواد عزتی دیدار کرد و از بازی آنان تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از دیدار کیت بلانشت بازیگر استرالیایی آمریکایی با بازیگران فیلم خورشید در جشنواره دنیز، در فضای مجازی منتشر می‌شود که توجه کاربران فراوانی را به خود جلب کرده است.


کیت بلانشت در دیدار با عوامل فیلم خورشید مجید مجیدی بسیار ابراز خوشحالی کرد و در مقابل بازیگر خردسال افغان که نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده تعظیم کرد و دست او را بوسید و به گرمی شیملا شیرزاد را در آغوش فشرد. او همچنین در لحظه دیدار با جواد عزتی با لبخند از او استقبال کرد و کار قوی و عمیق او را بسیار تحسین کرد و در کنار هم عکس گرفتند.

View this post on Instagram

A post shared by parsiwod (@parsiwod)


شمیلا شیرزاد، بازیگر خردسال فیلم در این زمینه گفت: «بعد از اختتامیه همه برای شام رفتیم هتل. آدم‌هایی که در مراسم اختتامیه بودند، خانم کیت بلانشت همگی آمدند سر میز ما، گریه کرده بودند، می‌گفتند «واقعا فیلم خوبی بود ما دوست داشتیم به همه بچه‌ها جایزه بدیم. ولی قانون اجازه نمی‌داد و این جایزه واسه کل فیلمه.»


کاربران بسیاری نیز بازی زیبا و قوی جواد عزتی را در کارهای مختلف تحسین می‌کنند و برای موفقیت و درخشش بیشتر او دعا می‌کنند. این کاربران همچنین به اتفاقات جالبی که در جشنواره دنیز رخ داد از جمله لحظه عکس گرفتن جواد عزتی با کیت بلانشت و تعریف و تمجید از او با نگاه طنزگونه واکنش نشان می‌دهند. کاربرانی نیز امیدوارند بازی شیملا در این فیلم، آینده این کودک کار تغییر دهد و آینده‌ی روشنی در انتظار او باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала