جزئیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس ایران
جزئیات طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2021
اشتراک
عضو هیئت رئیسه مجلس ایران گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان پس از چکش کاری ها در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی تصویب شده که پس از ارجاع از کمیسیون به هیئت رئیسه، این طرح در دستور کار پارلمان قرار می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در قوه مقننه گفت: این طرح پس از چکش کاری ها در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی تصویب شده است.

نماینده مجلس ایران: به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی هستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2021
نماینده مجلس ایران: به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی هستیم

وی با بیان اینکه پس از ارجاع از کمیسیون به هیئت رئیسه این طرح در دستور کار پارلمان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: با توجه به اعمال دیدگاه‌ها و نظرات نمایندگان در این طرح قطعاً پس از مطرح شدن در صحن علنی پارلمان، این طرح رای خواهد آورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ایران عنوان کرد: در دوره‌های گذشته نمایندگان پس از ارائه این طرح انتقاداتی به آن داشتند که در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی در روند برگزاری جلسات تصویب این طرح، این انتقادات شنیده شده و برطرف شده است.

حاجی‌دلیگانی در پایان با بیان اینکه امیدواریم این طرح هر چه سریعتر در دستور کار پارلمان قرار گیرد اظهار داشت: در جریان بررسی این طرح در صحن علنی پارلمان نیز می توان آن را چکش کاری کرد و انتقادات و پیشنهادات باقیمانده از سوی نمایندگان را نیز دریافت و در نسخه نهایی اعمال کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала