از فردا آب مشترکان پر مصرف تهرانی قطع می شود

© Flickr / Danny Howard از فردا آب مشترکان پر مصرف تهرانی قطع می شود
 از فردا آب مشترکان پر مصرف تهرانی قطع می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2021
اشتراک
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس اخطار های قبلی آب مشترکان پرمصرف تهرانی از فردا روزی دو تا پنج ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محمد رضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا، با بیان گفت که از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بدمصرف و پرمصرف تهرانی یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می‌کنند اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است وآب آنها قطع می شود.

برق بانک‌های پر مصرف تهران قطع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
برق بانک‌های پر مصرف تهران قطع شد

وی با بیان اینکه مشترکانی که میزان مصرف خود را کاهش ندادند مشمول این طرح می شوند، گفت: میزان مصرف آب در تهران نسبت به سال قبل در حد دو تا سه درصد افزایش یافته است. از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون هیچ روزی میزان مصرف کمتر از سه میلیون مترمکعب نبوده و به طور کلی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف آب شرب در تهران به دلیل ویروس کرونا افزایش یافته است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، حدود ۳۰ درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و ۲۰ درصد مشترکان جز مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق العاده مصرف بالایی دارند.

وی در ادامه افزود که ۱۷ تا ۱۸ درصد آب کل کشور در شهر تهران مصرف می شود، اگر مردم صرفه جویی نکنند هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала