فراخوان راشاتودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر فراخوان راشاتودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021
فراخوان راشاتودی برای شرکت در مسابقه خبرنگاری بین المللی خالد الخطیب 2021  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2021
اشتراک
کانال خبری راشا تودی، فراخوان متقاضیان شرکت در مسابقه بین المللی یادبود خالد الخطیب روزنامه نگار سوری کشته شده توسط تروریست ها را برای چهارمین سال پیاپی منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، جایزه بین المللی سالانه که به خبرنگاران برای بهترین ارائه از منطقه درگیری جنگ اهدا می شود. این جایزه به یاد روزنامه نگار خالد الخطیب، که در 30 ژوئیه 2017 در سوریه کشته شد و با خبرگزاری راشا تودی عربی همکاری می کر، برگزار می گردد. امسال این جایزه برای چهارمین بار برگزار می شود.

جایزه مسابقه بین المللی خالد الخطیب در بخش های زیر اعطا می شود:

اعلام اسامی برندگان جایزه بین المللی خالد الخطيب
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.07.2019
اعلام اسامی برندگان جایزه بین المللی خالد الخطيب

- "بهترین تصویر از منطقه درگیری: متن"؛

- "بهترین تصویر از منطقه درگیری: فیلم"؛

- "پس از جنگ: متن / ویدئو" - در مورد سرنوشت مردم و کل ملت هایی که جنگ را پشت سر گذاشتند و بازگشت به زندگی مسالمت آمیز را اغاز نموده اند. این نامینیشن برای اولین بار برگزار می گردد. برندگان جوایز بین المللی یادبود خالد الخطیب - 2021 ، 200 هزار روبل جایزه نقدی (3000 دلار) دریافت خواهند کرد.

برای ارسال کارهای خود و شرکت در این مسابقه می توانید در وب سایت - https://award.rt.com درخواست خود را ارائه دهید. برندگان در 30 نوامبر 2021 اعلام می شوند. در سال اول برگزاری این مسابقه، جوایزی به شرکت کنندگان در عراق، ایرلند و سنگاپور اهدا شد. هیئت داوران متشکل از روزنامه نگاران خارجی و روس از جمله ایرادا زینالوا و اوگنی پودوبنی بودند.

در سال 2019، آثاری از 25 کشور در این مسابقات شرکت کرند. برندگان جایزه نمایندگان روسیه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا و هند بودند که در مورد درگیری ها در سوریه، عراق و لیبی اثار خود را ارسال کردند. در سال 2020 ، جایزه راشا تودی توسط خبرنگاران نظامی از روسیه ، سوریه و هند دریافت شد.

راشا تودی به یاد روزنامه نگار 25 ساله خالد الخطیب، که با راشاتودی عربی همکاری داشت، جوایز بین المللی یادبود خالد الخطیب را تاسیس کرد. وی در سال 2017 در نتیجه حملات موشکی شبه نظامیان در استان حمص سوریه کشته شد. خالد در گزارش های خود به نبردهای نیروهای دولت سوریه با تروریست ها می پرداخت. در سال 2018 ، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه، حکمی را برای اعطای مدال شجاعت به خالد الخطیب پس از مرگ وی امضا نمود که در اولین مراسم اهدای جوایز به خانواده وی اهدا شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала