وزارت امور خارجه روسیه: کشورهای اسلامی و روسیه هدف جنگ اطلاعاتی غرب هستند

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت امور خارجه روسیه: کشورهای اسلامی و روسیه هدف جنگ اطلاعاتی غرب هستند
 وزارت امور خارجه روسیه: کشورهای اسلامی و روسیه هدف جنگ اطلاعاتی غرب هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2021
اشتراک
الكساندر بیكانتوف، معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه اعلام نمود که روسیه و جهان اسلام باید با هم در برابر جنگ اطلاعاتی غرب مقابله كنند.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر بیكانتوف، معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه روسیه در اجلاس سران در کازان گفت: "نمی توان عامل جنگ اطلاعات جهانی را نادیده گرفت.

Программист за работой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2016
جنگ سایبری علیه روسیه: هکر ها به پنج بانک بزرگ روسی حمله کردند

این جنگ علیه ما، توسط کشورهای غربی با رویکردهای ارزشی متفاوت از نئولیبرالیسم به راه افتاده و در حال انجام است. برای این منظور و در راستای رسیدن غرب به اهداف خود، یک پیش زمینه اطلاعاتی منفی علیه ما شکل گرفته است که، همه مشکلات در کشورهایی مانند روسیه، چین، ایران، کشورهای جهان اسلام ملتهب نشان دده شده و موفقیتهای این کشورها به گونه ای دیگر مطرح می شود. هدف از این اقدامات، تضعیف مخالفان (کشورهایی چون روسیه ایران چین) از طریق بی اعتبار کردن حداکثر آنها در فضای اطلاعات جهانی است."
وی افزود: ترفند دیگر در جنگ اطلاعاتی تقسیم رسانه های جهان به "صحیح" و "نادرست" توسط غرب با دریافت پول از بودجه دولت است.
بیکانتوف در ادامه افزود: "وزارت امور خارجه روسیه معتقد است که مسكو و جهان اسلام به طور عینی به جلوگیری از جنگ اطلاعاتی، تقویت چند قطبی اطلاعات نیاز دارند. ما طرفدار انحصار کمک های مالی غربی در خصوص جنگ اطلاعاتی علیه خود هستیم".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала