اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو
اولین واکنش کیمیا علیزاده به حواشی حضورش در المپیک توکیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
اشتراک
کیمیا علیزاده در پست اینستاگرامی به حواشی پیش آمده از حضورش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو زیر پرچم سفید و یکی از اعضای تیم پناهندگان در مسابقات تکواندو شرکت کرد و در یکی از رقابت‌ها مقابل ناهید کیانی از اعضای کاروان المپیکی ایران مبارزه کرد به حواشی اخیر پیش آمده در چند روز اخیر واکنش نشان داد.


او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پستی نوشت: «با سلام و احترام به همه کسانی که مرا "هموطن" خودشان می‌دانند. از راه دور، به خاک خوزستان بوسه می‌زنم که هر چه داریم از همان خاک خشکیده است.
اشکهایم از دیدن ویدیوهایتان بند نمی‌آمد. خواستم بگویم در برابر محبت‌ها و موج همدلی‌تان در شبکه‌های اجتماعی، همیشه سر تعظیم فرود می‌آورم. قدردان حمایت‌های ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان و مربیانی هستم که مرا یکی از خودشان می‌دانند.


خسته نباشید می‌گویم به دوست عزیزم ناهید کیانی که می‌دانم چه فشار سنگینی را به او تحمیل کردند و اطمینان دارم به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت.
سپاسگزارم از همه‌ی رسانه‌هایی که با جریان‌سازی غیراخلاقی صداوسیما همراهی نکردند. همان مردانی که سال‌هاست بلندگوی عادی‌سازی تبعیض جنسیتی شده‌اند. آخر آنها تحقیر زنان خود را در خانه کافی نمی‌دانند و در رسانه به اصطلاح ملی هم به زن ستیزی‌شان ادامه می‌دهند.
من یک زنم. فرزند ایرانم. تکواندوکارم. با مبارزه بزرگ شده‌ام و به مبارزه ادامه می‌دهم. نام من «کیمیا»ست.»


کاربران با نظرات متفاوت به این پست واکنش نشان می‌دهند. گروهی از کاربران با تشویق و تحسین کیمیا علیزاده او را فرزند ایران می‌دانند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنند. اما گروه دیگر او را به سخره می‌گیرند و عنوان می‌کنند او دیگر فرزند ایران نیست چراکه از خاک ایران بیرون رفته و پناهنده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала