استقرار نیروهای نظامی روسیه در نزدیکی مرز افغانستان

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationاستقرار نیروهای نظامی روسیه در نزدیکی مرز افغانستان
استقرار نیروهای نظامی روسیه در نزدیکی مرز افغانستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2021
اشتراک
ارتش روسیه در تاجیکستان گروه بندی نظامیان را در پایگاه آموزشی در نزدیکی مرز با افغانستان به پایان رساند.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته منطقه نظامی مرکزی (CVD)، واحدهای روسی در تاجیکستان جمع آوری نیروها در محل آموزش حرب-میدان در نزدیکی مرز با افغانستان به پایان رسانده اند.

در این پیام آمده است: واحدهای روسی پایگاه نظامی ۲۰۱ در تاجیکستان، جمع آوری نیروها را در محل آموزش حرب-میدان برای تمرینات مشترک با نیروهای نظامی روسیه، ازبکستان و تاجیکستان به پایان رسانده اند.

تفنگداران موتوری، تانکرها، توپچی ها، توپخانه های ضدهوایی و مهندسان نظامی با همراهی بالگردهای هواپیمایی ارتش، از شهر دوشنبه به منطقه رزمایشی رسیدند و ۲۰۰ کیلومتر راهپیمایی کردند.

در طی آن، سربازان مسائل مربوط به حفاظت از رزم کاروان، غلبه بر مناطق آلوده به شرط زمین، دفع حمله گروه های خرابکار و شناسایی و حملات هوایی "دشمن" را انجام دادند.

منطقه نظامی مرکزی توضیح می دهد: در منطقه تمرکز نیروها، نیروها پست های فرماندهی، تجهیزات مهندسی مواضع شلیک و استتار تجهیزات را تکمیل کردند.

تمرین مشترک با نیروهای نظامی روسیه، ازبکستان و تاجیکستان از ۵ تا ۱۰ آگوست برگزار می شود.

اساس نیروهای نظامی روسیه واحدهای پایگاه نظامی ۲۰۱ خواهد بود که شامل اسلحه موتوری کوهی، تانک، واحدهای توپخانه و همچنین گروه های یک واحد ویژه منطقه نظامی مرکزی است.

علاوه بر این، متخصصان نیروهای پرتودرمانی، شیمیایی و دفاع بیولوژیکی و تیم های جنگ الکترونیکی سیار در این تمرین شرکت خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала