خواستگاری روحیه‌بخش مربی از شاگردش در المپیک توکیو +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / Info.ksphoto.co.zaخواستگاری روحیه‌بخش مربی از شاگردش در المپیک توکیو
خواستگاری روحیه‌بخش مربی از شاگردش در المپیک توکیو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2021
اشتراک
شمشیر باز آرژانتینی دقایقی پس از شکست در دور نخست رقابت‌های شمشیربازی المپیک توکیو توسط مربی‌اش سورپرایز شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی خواستگاری از یک شمشیرباز آرژانتینی توسط مربی‌اش در المپیک توکیو در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بلن پرس مائوریسه، دقایقی پس از شکست در دور نخست رقابت‌های شمشیربازی سابر المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط سائوسدو، مربی‌اش سورپرایز شد.


مائوریسه در حالی‌که از این حذف زودهنگام ناراحت بود و با چشمان گریان در حال مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی بود ناگهان با پیشنهاد ازدواج مربی‌اش روبرو شد و او سائوسدو را با برگه‌ای در دست، پشت سرش دید که رویش نوشته شده بود: «‌با من ازدواج می‌کنی؟ لطفا.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


وی که از این سورپرایز به شدت شگفت زده شده بود فریاد زد و سریع به این درخواست پاسخ مثبت داد و شکست تلخش را در المپیک فراموش کرد. کاربران با کنایه عنوان می‌کنند اینها در المپیک حضور دارند یا جلسه‌ی خواستگاری؟! و بهتر نبود این مربی به جای فکر کردن به ازدواج با شاگردش و تدارک خواستگاری، تکنیک‌های بیشتری به او یاد می‌داد تا پس از برد پیشنهاد خود را مطرح کند؟! این کاربران همچنین عنوان می‌کنند پس از این، این مربی برای زدون غم از دل همسرش هر بار باید تدارک سورپرایز ببیند.


گروهی از کاربران معتقدند این مربی فکر بسیار خوبی کرده بود و پیشنهاد خود را در بهترین مکان و زمان مطرح کرد و ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق، برای این زوج آرزوی خوشبختی می‌کنند. برخی از کاربران نیز این سبک از ازدواج را نمی‌پسندند و معتقدند این نوع خواستگاری تنها مناسب زمانی است که خواستگار از پاسخ مثبت خانم مطمئن باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала