رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با حیوان گردانی در خودرو خبر داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با حیوان گردانی در خودرو خبر داد
رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با حیوان گردانی در خودرو خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
اشتراک
حمیدی: جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با سگ‌گردانی در خودرو گفت: این موضوع در دستورکار پلیس است و روزانه با آن برخورد می‌شود و نه فقط سگ که هر حیوانی که داخل خودرو رها باشد مشمول این برخورد می‌شود چرا که باعث پرت شدن حواس راننده می‌شود. جابجایی حیوان در خودرو باید در جعبه و باکس مخصوص باشد و نباید حیوان در خودرو رها باشد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد موتورسواری زنان نیز گفت: معیار برای ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است و هر فردی که فاقد گواهینامه باشد با آن برخورد می‌کنیم. در مورد موتورسواری زنان موارد محدود است که با آن برخورد شده و وسیله نیز توقیف شده است. اما هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد می‌تواند با موتور رانندگی کند.

دستگیری و بازجویی از هلیا و دوستانش در اداره پلیس اصفهان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2021
دستگیری و بازجویی از هلیا و دوستانش در اداره پلیس اصفهان +عکس، ویدئو

حمیدی در پاسخ به پرسشی در مورد صحت عمل عوامل پلیس راهور تهران بزرگ و برخورد با دریافت رشوه گفت: این موضوع یک بحث دو طرفه است و هم با رشوه‌دهنده و هم با رشوه گیرنده برخورد می‌شود. البته برای تشویق عدم دریافت رشوه از مامورانی که رد رشوه کنند، تقدیر می‌شود.

وی در مورد برخی مصادیق رشوه نیز گفت: اخیرا رد رشوه و امتناء از دریافت گردن بند طلا به میزان 9 گرم به عنوان رشوه از یک راننده در قبال چشم پوشی از تخلفات بود که این موضوع رد شده و افسر پلیس راهور تهران بزرگ مورد تشویق قرار گرفت.

حمیدی اضافه کرد: همچنین رد رشوه به میزان دو میلیون تومان در قبال چشم پوشی از تخلف سرعت و سبقت راننده گزارش شده بود که این مورد هم به مرکز قضایی معرفی و افسر پاکدست پلیس راهور تهران بزرگ مورد تشویق قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала