اتفاقی عجیب در پرواز داخلی ایران و جا ماندن بار مسافران در مبدا +ویدئو

© Sputnik / Arina Topolevaاتفاقی عجیب در پرواز داخلی ایران و جا ماندن بار مسافران در مبدا
اتفاقی عجیب در پرواز داخلی ایران و جا ماندن بار مسافران در مبدا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2021
اشتراک
در یکی از پروازهای شیراز به مقصد بندرعباس بار مسافران در فرودگاه مبدا جا ماند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مسافران معترض پرواز شیراز به بندرعباس هواپیمایی "ایران ایر" در فضای مجازی منتشر شده است که در این ویدئو مسافران در مقصد متوجه شده‌اند بارهایشان در فرودگاه مبدا جا مانده است و بارگیری بارهای آنان صورت نگرفته است و هیچ توضیحی در این رابطه به آنها داده نشد. مسافران این پرواز از اینکه از قبل به آنها اطلاع داده نشده بود که وسایل ضروری خود را بردارند گلایه داشتند و به این اتفاق معترض شدند. این ویدئو در میان کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by @bandarabbas.official


جمعی از کاربران از این اتفاق متعجب‌اند و عنوان می‌کنند بدون شک برخی مسافران در چمدان‌های خود لوازم ضروری همچون دارو، کلید و مواردی از این قبیل دارند و این اتفاق بدون اطلاع به آنان حتی ممکن است حوادث ناگواری را پیش آورد.


برخی از کاربران نیز از تجربه خود و اینکه بارهایشان به مقصد دیگری فرستاده شده بود می‌گویند و با کنایه عنوان می‌کنند این اتفاق عجیبی در ایران نیست و بی‌نظمی‌های بسیاری در موارد مختلف در این کشور به چشم می‌خورد و اگر این اتفاق در کشور دیگری رخ می‌داد به طور جدی با آن شرکت هواپیمایی برخورد می‌شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала