وایرال شدن عاشقانه‌های پدر دختری +ویدئو

© Depositphotos.com / Suravidوایرال شدن عاشقانه‌های پدر دختری
وایرال شدن عاشقانه‌های پدر دختری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2021
اشتراک
صحبت‌های شیرین دختربچه ۴ ساله با پدرش، مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از سوال پیچ شدن پدری توسط دختر ۴ ساله‌اش در فضای مجازی منتشر می‌شود که صحبت‌های‌ پدر و دختری آن‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


این دختربچه با لحن کودکانه‌ از پدرش می‌پرسد وی چند سال دارد و چند سال طول می‌کشد تا او به سن پدر برسد. او می گوید من دوست دارم هم سن تو باشم و پدر در جواب می‌گوید: «۴۰ سال و ۳۶ سال دیگر شما به سن من میرسی.» اما این دختربچه این‌بار با لحن نگران خود میگوید: «ای وای اگر ۳۶ سالم بشه بابایی میره» پدر در جواب به دخترش گفت: «آره بابایی، شاید تا اون موقع من دیگه کنارت نباشم.» و این دخترک باهوش از نگرانی حرف خود را پس می‌گیرد و می‌گوید: «نه من نمی‌خوام ۴۰ سالم بشه.»


گاهی وقت‌ها کودکان نسل جدید با همان لحن و ظاهر کودکانه، حرف‌های با ارزشی می‌زنند که بزرگ‌ترها به فکر فرو می‌روند. از این منظر می‌توان‌ نگریست که زمانی می‌شود از کودکان‌مان درس زندگی بیاموزیم.


برحی از کاربران به سوالات کودک ۴ ساله با تعجب و حیرت واکنش نشان دادند. عده‌ای از کاربران هوش و ذکاوت وی را ستودنی خواندند. تعدادی نیز با حسادت‌ ورزی به رابطه پدر و دختری‌شان واکنش نشان دادند. جمعی نیز آنان را به بازی ساختگی جلوی دوربین برای شهرت، متهم کردند. و اما تعدادی از کاربران روابط آنان را عشق پدر و دختری نام نهادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала