نخستین واکنش رهبر ایران به اعتراضات در خوزستان: اهالی خوزستان مردم باوفایی هستند

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین واکنش رهبر ایران به اعتراضات در خوزستان: اهالی خوزستان مردم باوفایی هستند
نخستین واکنش رهبر ایران به اعتراضات در خوزستان: اهالی خوزستان مردم باوفایی هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
اشتراک
رهبر ایران در سخنانی در خصوص مشکلات ایجاد شده در خوزستان گفت که اگر چنانچه توصیه‌ها نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار میگرفت حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آقای خامنه‌ای صبح امروز پس از دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی کرونادربراه مشکلات مردم خوزستان فرمودند: در این 7-8 روز اخیر یکی از نگرانیهای ما مسئله خوزستان و مسئله آب مردم و مشکلات مردم بود.

واکنش علی دایی به مشکلات خوزستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
واکنش علی دایی به مشکلات خوزستان + عکس

وی افزودند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.

وی ادامه دادند: اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار میگرفت حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم.حالا خب که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمیشود از مردم داشت. ناراحت‌اند،‌مشکل آب مشکل کوچکی نیست آن هم در آن هوای کذایی خوزستان، آن هم مردم خوزستان که بسیار مردم باوفایی هستند.

وی در ادامه گفت: نمیشود واقعا ملامت کرد مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود. باید رسیدگی میشد اگر رسیدگیهای لازم در وقت خود انجام میگرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала