بغض و گریه گوینده پیشکسوت خبر برای فردین +ویدئو

© Photo / IRNAبغض و گریه گوینده پیشکسوت خبر برای فردین
بغض و گریه گوینده پیشکسوت خبر برای فردین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.07.2021
اشتراک
محمدرضا حیاتی با بیان خاطره‌ای از فردین عنوان کرد، چرا یک هنرمند بعد از سال‌ها باید پشت دخل فرش فروشی بنشیند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی‌ست ویدئویی از محمدرضا حیاتی درباره جایگاه هنرمند در ایران منتشر شده است که وی در ادامه‌ صحبت‌هایش با بغض و گریه به فردین اشاره می‌کند، و این بخش از گفت‌و‌گو با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.


حیاتی در صحبت‌هایش گفت: «در حدود ۲۵ سال پیش از میدان ونک عبور می‌کردم که چشمم به یک فرش فروشی افتاد. از دیگران شنیده بودم که صاحب این مغازه فرش فروشی محمدعلی فردین است. رفتم دیدم ایشان نشسته پشت دخل. حقیقتش خواستم سلام علیک و ابراز ارادت کنم، خجالت کشیدم. گفتم چرا فردین باید پشت دخل فرش فروشی بشیند. کارش چیز دیگر است. هنرمند جایگاهش جای دیگر است. اگر می‌خواهید هنرمند را نابود کنید تنها راهش همین است. اگر به من گوینده هم بگویند نمی‌توانی گویندگی کنی، ۶ ماه بیشتر دوام نخواهم آورد.»


وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «بله درست است که می‌گویند کار جوهره مرد است. چه بسا کسانی را به عینه دیده‌ایم تا بازنشستگی‌شان را گرفتند، انگار که دل و دماغ زندگی کردن را از آنان گرفته‌اند، اما خب می‌توان به این موضوع بطور نسبی نگاه کرد و بدانید کار باعث ایجاد انگیزه در اکثر انسان‌ها می‌شود.»


تعدادی از کاربران با صحبت‌های گوینده محبوب تلویزیونی ابراز همدردی کردند. عده‌ای دیگر خطاب به محمدرضا حیاتی بیان کردند، کاش زودتر این حقایق را بیان می‌کردی و زودتر از حضور در رسانه ملی استعفا می‌دادی. برخی از کاربران برای شادی روح محمد علی فردین، دعا کردند و برای محمدرضا حیاتی آرزوی سلامتی کردند. در قسمتی از نظرات عده‌ای اقدام به حاشیه‌سازی برای محمد رضا حیاتی نمودند که با انتقاد تند کاربران روبرو شد و به پایان رسید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала