AFC به ایران و سه کشور دیگر مهلت ۶ روزه داد

© PhotoAFC به ایران و سه کشور دیگر مهلت ۶ روزه داد
AFC به ایران و سه کشور دیگر مهلت ۶ روزه داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2021
اشتراک
کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون‌ های ایران، عربستان، امارات و تاجیکستان ۶ روز دیگر فرصت داد تا درخواست میزبانی خود برای مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الاقتصادیه، فدراسیون های فوتبال عربستان، ایران، امارات و تاجیکستان تا ۲۶ ژوئن (۴ مرداد) فرصت دارند تا درخواست میزبانی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را ارسال کنند.

ایران میزبان مسابقات انتخابی جام‌جهانی نخواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
ایران میزبان انتخابی جام‌جهانی نخواهد بود

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است که میزبان در ۱۱ آگوست انتخاب و اعلام شود.

نکته جالب اینکه AFC به این چهار کشور اعلام کرده است در صورت انتخاب به عنوان میزبان دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی، حتی اگر نماینده های آنها از مرحله یک هشتم حذف شوند میزبانی آنها قطعی خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرده است که باید کشور میزبان بازی ها را فقط در یک شهر و در دو ورزشگاه برگزار کند.

از شروط دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا اینکه تیم میزبان باید تعهد دهد که کاروان تیم های مهمان را بیشتر از ۴۸ ساعت در قرنطینه نگه دارد و ۴ روز قبل از بازی از آنها استقبال و پذیرایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون های میزبان حق بلیت فروشی با رعایت پروتکل های بهداشتی را داده و همچنین تیم میزبان باید هزینه اسکان، خوراک و تهیه آب و یخ لازم را هم تقبل کند. البته یاین کنفدراسیون رقم ۲۵۰ هزار دلار به کشور میزبان پرداخت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала