تصویر مشترک آقای گل جهان در پوستر نشریه بلیچر ریپورت +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / تصویر مشترک آقای گل جهان در پوستر نشریه بلیچر ریپورت
تصویر مشترک آقای گل جهان در پوستر نشریه بلیچر ریپورت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
نشریه بلیچر ریپورت در طراحی خود از اتفاقات یورو ۲۰۲۰ و اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران یاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، حضور تصویر علی دایی در گوشه‌ سمت چپ طرح نشریه بلیچر ریپورت، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی واقع شده است. این طرح، اتفاقات جالب در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را به تصویر کشیده است.


تورنمنت جذاب و فراموش نشدنی یورو ۲۰۲۰ بالاخره تمام شد و ایتالیا با کسب برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در این تورنمنت اتفاقات زیادی افتاد که یکی از این وقایع شکستن رکورد علی دایی، آقای گل جهان توسط کریستیانو رونالدو بود.

View this post on Instagram

A post shared by FTB (@lotus1359)


و نکته جالب این طرح اینست که در گوشه‌ی سمت چپ تصویر، علی دایی در حال دست دادن با کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال پرتغالی می‌باشد. کریس‌ رونالدو اگرچه وداعی زود‌ هنگام با تورنمنت داشت، اما درخشان ظاهر شد. وی علاوه بر کسب عنوان آقای گلی، به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی نیز رسید و در کنار او به بهترین گلزن تاریخ رده ملی بدل شد.


کاربران نسبت به پوستر انتشار یافته واکنش مثبت نشان دادند. عده‌ای از کاربران ضمن اینکه از حذف زود هنگام پرتغال و کنار رفتن از گردانه مسابقات، ابراز ناراحتی می‌کنند، علی دایی را نیز قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو ندانسته و وی را اسطوره تکرار نشدنی ایران عنوان می‌کنند. جمعی از کاربران دست دادن علی دایی با کریستیانو رونالدو را نشانه وحدت این دو خواندند. برخی از کاربران از این دو به عنوان ستاره‌های تکرار نشدنی یاد می‌کنند. جمعی از کاربران نیز بیان می‌کنند که علی دایی مقام آقای گل بودن را به رونالدو اهدا نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала