اس-۵۰۰ آزمایش بالستیکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت+ویدئو

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر اس-۵۰۰ آزمایش بالستیکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت+ویدئو
اس-۵۰۰ آزمایش بالستیکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت+ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
جدیدترین سامانه موشکی ضد هوایی اس-۵۰۰ روسیه، شلیک رزمی آزمایشی را به سمت یک هدف بالستیک با سرعت بالا در محدوده کاپوستین یار انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: پس از اتمام چرخه آزمایش کامل اس-۵۰۰، برنامه ریزی شده است که اولین سیستم به انجمن دفاع هوایی-موشکی در نزدیکی مسکو ارائه گردد.

سامانه موشکی پیشرفته اس-۵۰۰ روسیه می تواند طیف کاملی از ابزارهای فعلی و آینده برای حمله از هوا و فضا متعلق به یک دشمن بالقوه و در تمامی سرعتها و ارتفاع ها را هدف بگیرد.

این وزارتخانه تأكید كرد، كه این اقدامات در راستای اجرای اقدامات آزمایشی صورت گرفت و مشخصات تاكتیكی و فنی مشخص و قابلیت اطمینان بالای تجهیزات نظامی پدافند هوایی روسیه را تأیید می كند.

وزارت دفاع گفت: پس از اتمام چرخه كامل آزمایشات، برنامه های تجهیزاتی تحویل اولین سامانه اس-۵۰۰ مقرر شده است تا به انجمن دفاع هوایی - موشكی در نزدیكی مسكو تحویل گردد.

سامانه موشکی اس-۵۰۰ هیچ مشابهی در جهان ندارد و جایگزین سامانه های اس-۴۰۰ خواهد شد. این سامانه موشکی ضدهوایی برای از بین بردن کلیه ابزارهای موجود و امیدوار کننده حمله هوافضای یک دشمن بالقوه در کل دامنه ارتفاعات و سرعتها طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала