عزای آب مردم خوزستان + عکس + ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / انتقال آب
انتقال آب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام : در این چند روز تصمیماتی در رابطه با مشکلات آب خوزستان از جمله آب‌رسانی به ۴۷۱ روستا اتخاذ شده و بخشی از مخازن آب خریداری شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، محمد مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه سفر به استان خوزستان اظهار کرد: باتوجه به مشکلات پیش آمده در خوزستان همه ما موظف به انجام هر آنچه در توان داریم، هستیم.

وی افزود: «در چند روز اخیر که نمایندگان ستاد، بنیادهای برکت و احسان در خوزستان حضور یافتند تصمیمات خوبی از جمله آبرسانی به ۴۷۱ روستا اتخاذ و در دستور کار قرار دارد. بخشی از مخازن که لازم است در روستاها برای آبرسانی تعبیه شوند خریداری شدند و به سرعت در نقاط مختلف مستقر خواهند شد.

​امروز هم تصمیماتی برای اجاره تعدادی تانکر جهت انتقال آب به ویژه آب شرب گرفته شد. اصل کار سفر به خوزستان این بود که از تصمیمات گرفته شده توسط همکارانمان، اجرا و پشتیبانی‌ها مطمئن شوم و اینکه دید چه کارهای دیگری می‌شود انجام داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от استاد ابوکمال (@i_love_god202020)

گفتنی است که رییس جمهوری با اشاره به تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی دولت تدبیر و امید در طی ۸ سال گذشته برای حل مشکل آب خوزستان با بهسازی و نوسازی زیرساخت های تأمین و توزیع آب آشامیدنی استان و همچنین اجرای پروژه های بزرگ در حوزه آب و برق استان از صبر و تحمل مردم عزیز خوزستان تشکر کرد.

​هیات وزیران در ادامه با اختصاص اعتبار برای جلوگیری از پیشروی آب دریا در اراضی کشاورزی و نخلستان های آبادان و خرمشهر، پرداخت مانده مطالبات کشاورزان ناشی از خسارت وارده به اراضی کشاورزی استان خوزستان، اجرای پروژه های تأمین آب، آبرسانی روستایی و عشایری و مقابله با تنش آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی و لایروبی کانال ها و رودخانه های استان، آبیاری نهال کاری های سنواتی منابع طبیعی در کانون های بحرانی ایجاد گرد و غبار، مبارزه با آفات و بیماری جنگل ها و تأمین علوفه و آب دام های سنگین (گاومیش) و جبران خسارت وارده به این نوع دام ها در استان خوزستان موافقت کرد.

© Photo / Йахьи Гол Мохаммадиشرایط آبرسانی در خوزستان
شرایط آبرسانی در خوزستان - اسپوتنیک ایران
1/1
شرایط آبرسانی در خوزستان
1/1
شرایط آبرسانی در خوزستان
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала