گزارش و تحلیل

آمریکا؛ همگرا شدن دو آفت دست ساز در یک جا

© AP Photo / Mindaugas Kulbis آمریکا؛ همگرا شدن دو آفت دست ساز در یک جا
 آمریکا؛ همگرا شدن دو آفت دست ساز در یک جا    - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
در یک گزارش محرمانه برای کنگره آمریکا آمده است: آمادگی جنگی ناوگان آمریکایی به سرعت در حال کاهش است.

اسپوتنیک به نقل از دیلی میل انگلیس می نویسد: طی چند سال گذشته، تعدادی از حوادث ناگوار در ناوگان آمریکا رخ داده است: آتش سوزی ، برخورد با کشتی های غیرنظامی و دیگر کشتی های جنگی ، مرگ ملوانان ، تسلیم شدن دو کشتی جنگی کوچک به ایران و ...

در این رابطه سرلشکر اشمیدل و دریادار مونتگومری (هر دو بازنشسته) توسط کنگره آمریکا مامور شدند با پرسنل نیروی دریایی آمریکا مصاحبه کنند تا علل حوادث و وضعیت واقعی در نیروی دریایی ایالات متحده مشخص شود. ارتش گزارشی از وضعیت یگان های سطحی نیروی دریایی آمریکا تهیه کرد که اعضای کنگره را شوکه نمود.

نکات کلیدی گزارش:

امروزه ، در نیروی دریایی آمریکا ، نه آموزش رزمی، بلکه تربیت عقیدتی پرسنل مطابق با مفهوم تازه - ووک "Woke" در ارتش ایالات متحده ، اولویت است. اندیشه های ووک ناوگان آمریکا را متلاشی کرده است.

(Woke اصطلاحی سیاسی است که نشان دهنده توجه بیشتر به موضوعات مربوط به خویشتنداری اجتماعی ، نژادی و جنسیتی ، درستی سیاسی و غیره است - ویراستار).

از شرکت کنندگان در این پرسش و پاسخ ها همچنین در مورد کمبود بودجه نیروهای سطحی ایالات متحده صحبت کردند.

بسیاری سطح آموزش فرماندهان نیروهای دریایی ایالات متحده و ترس "پارانویاوار" آنها از انتقاد توسط مطبوعات را منفی ارزیابی کردند.

رخنه ربات های روسی به شهرهای آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2021
گزارش و تحلیل
رخنه ربات های روسی به شهرهای آمریکا

یک سلسله از افسران ارشد نیروی دریایی و اعضای سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده اعلام کرده اند که با "این وضعیت در نیروی دریایی" ، آمریکا نمی تواند روی پیروزی بر نیروهای دریایی چین حساب کند.

مولفان گزارش با 77 افسر ارشد فعلی و بازنشسته نیروی دریایی مصاحبه های چند ساعته انجام دادند و در عوض به اشتراک گذاشتن نگرانی از اینکه فرماندهی برای آنها ناراحت کننده یا غیرممکن است، به آنها پیشنهاد دادند که هویت شان فاش نشود.

یکی از موضوعات کلیدی این نگرانی بود که زمان بیشتری برای آموزش پرسنل در مورد مفاهیم ایدئولوژیک مختلف صرف می شود تا برای آموزش رزمی. یک ستوان وظیفه فعال گفت: "بعضی اوقات فکر می کنم که ما بیشتر در فکر تنوع جنسیتی و نژادی و خویشتنداری هستیم تا از این که در نبرد با نیروی دریایی چین چطور زنده بمانیم.

در این گزارش آمده است: "برنامه های آموزش غیر رزمی ، منابع دریایی را گرفتار می کنند، پایگاه خبری ما را پر می کنند و زمان ارزشمند آموزش را به خود اختصاص می دهد. رهبران ناوگان خطر این  را دارند که ملوانان ما را در حالت آمادگی کمتری رودر روی دشمن بفرستند.

یک افسر اطلاعاتی گفت ، "[دریاسالارها] باید ما را به نبرد هدایت کنند ، اما آنها پس از اولین انتقاد در Military.com و Military Times در سنگرها پنهان می شوند. معلوم می شود که خبرنگاران بر همه چیز حکومت می کنند.

این گزارش نتیجه گیری می کند: "به احتمال زیاد ، در قرن بیست و یکم ، درگیری های بزرگی در تئاترهای عملیاتی نیروی دریایی آغاز خواهد شد. برخلاف آخرین جنگ بزرگ که شامل ناوگان سطحی بود و 76 سال پیش به پایان رسیده است ، چنین درگیری به سرعت توسعه می یابد و با آغاز شدن آن ، زمانی برای آموزش نخواهد بود. اگر سیستم آموزش رزمی نیروهای دریایی ما و مفهوم اولویت های آن ، از جمله بهبود منابع و تدارک مالی و تأمین مادی و فنی ، به شدت تغییر نکند ، ممکن است نیروی دریایی ایالات متحده پیروزی در درگیری بزرگ بعدی دریایی را از آن خود نسازد.

کامنت خوانندگان روزنامه دیلی میل

Johnny2Thumbs

باید موافقت کنم، من کهنه سرباز نیروی دریایی هستم و از آنچه که این نیرو به چه تبدیل شده متعجب هستم. همه این چیزهای مزخرف Woke  لیبرال حق ندارند در ارتش وجود داشته باشند.

Ecaterinacristina

همه اش به سبک این دموکرات های احمق است! آنها سعی می کنند از قیامی که در انتظار آنها است جلوگیری کنند و سعی دارند با ایده های پوسیده خود حتی در محافظه کارترین محیط - ارتش نفوذ  کنند!

GrouchyOldGuy

همه اینها تعجب آور نیست! بیشتر بچه هایی که من یک بار با آنها خدمت کردم و هنوز هم در نیروی دریایی ایالات متحده هستند، از برنامه های تمسخرآمیز شکایت می کنند. هر کاری انجام می دهند جز آموزش رزمی! و در نتیجه - درگیری های گسترده ، اخراج ها و ناامیدی پرسنل!

gerald_rogan

همه اینها میراث اوباما است. به مدت 8 سال او با ایده های ووک در حال دویدن بود. به جای صلاحیت ، آموزش و تجربه نظامی ، آزادی ، خویشتنداری ، برابری جنسیتی و قومی. و حالا ما در اینجا از ثمرات او بهره می بریم!

Bret5

ایران ، چین ، روسیه و طالبان همه با تعجب به این موضوع نگاه می کنند. به این خاطر مرکل و ماکرون دریافتند که اتحادیه اروپا به ارتش خود احتیاج دارد.

چرا آمریکا ممکن است در جنگ بعدی شکست بخورد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2021
گزارش و تحلیل
چرا آمریکا ممکن است در جنگ بعدی شکست بخورد؟

Steve Zissou

بایدن فرمانده کل ما امنیت ملی ایالات متحده را در معرض خطر مرگ قرار می دهد. استیضاح بایدن مطابق متمم بیست و پنجم!

DaveyWavey3

آنها یک عروسک دیگر می گیرند. سرنگونی کل دولت فعلی به زور و بس.

surrenderdorothy7

این همه مزخرفات "ووک" ما را به سمت کودتای کمونیستی سوق خواهد داد.

Scott

لیبرال ها هرچه را لمس می کنند نابود می نمایند.

Yubamatt

ملوانان سابق میهن پرست بودند. ولی افراد فعلی "آنارشیستهای ووکی"  هستند.

GeorgeKrantz

گزارش عالی است اما شک دارم بایدن کاری انجام دهد. بزرگترین نیروی دریایی جهان به ملوانان می آموزد "نسبت به نیازهای دیگران حساس و همدرد  باشند". چین و روسیه دیگر از ما نمی ترسند. انتظار اخبار بد بزرگ را داشته باشید.

Jon Coole

در ایالات متحده ، دو آفت ساخته دست بشر همگرا شدند. یکی در یک آزمایشگاه بیولوژیکی متولد شد و دوم - در مغز ملتهب مردم. نام آنها covid-19 و "Woke" است. متأسفانه ، بشر فقط علیه یكی از آنها واكسنی اختراع كرده است.

JamesThompson63

من مانند اکثر مردم انگلیس ، آمریکا و مردم آن را دوست دارم و به ارتش شجاع و ورزیده آن احترام می گذارم. با این حال ، رژیم لیبرال چپگرا  که در امریکا به قدرت رسیده است ، این امکان را از ارتش آمریكا برای محافظت از مردم خود در برابر دیكتاتورهای پكن سلب می كند.

poppy

این همان چیزی است که 81 میلیون آمریکایی به آن رای دادند - آمریکای ووک پرست و ضعیف!

Jimcoco

هنگامی که پسرم خدمت در سپاه تفنگداران را آغاز کرد ، بلافاصله مجبور شد که یک کاغذ را امضا کند که افراد تراجنسیتی ، ترانسیستیت ها و سایر اشرار را به رسمیت می شناسد. و هنگامی که او شروع به شلیک با یک تفنگ ، پرتاب نارنجک و خمپاره کرد ، هیچ کاغذی را امضا نکرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала