اولیانوف: دولت جدید ایران نیازمند زمان برای از سرگیری مذاکرات است

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر اولیانوف: دولت جدید ایران نیازمند زمان برای از سرگیری مذاکرات است.
اولیانوف: دولت جدید ایران نیازمند زمان برای از سرگیری مذاکرات است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به خبری درباره تعویق مذاکرات هسته ای وین واکنش نشان داد .

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در حساب کاربری خود در توئیتر به خبری درباره تعویق مذاکرات هسته‌ای وین واکنش نشان داد.

اولیانوف در حساب توئیتری خود در واکنش به خبر تعویق مذاکرات هسته‌ای وین نوشت: این خبر جالب است، اما این اطلاعات به صورت قطعی قابل اعتماد نیست.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در ادامه افزود: دولت جدید ایران نیازمند زمان برای آماده شدن برای از سرگیری گفت‌وگوهای وین است. چقدر؟ کسی نمی‌داند. ما باید منتظر اعلام رسمی از سوی تهران باشیم. هر چه زودتر اتفاق بیفتد بهتر است.

​واکنش دیپلمات روسیه در اتریش به خبری از سوی شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی بود که مدعی شده بود مذاکرات احیای برجام تا اوایل سپتامبر به تعویق افتاده است.

امروز همچنین سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در نشست خبری گفت: برای ادامه مذاکرات وین باید صبر کنیم تا دولت جدید مستقر شود و این کار را جلو ببرد. سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرده بود که این گفتگوها به دلیل عدم اجرای آن توسط ایالات متحده با تاخیرهایی مواجه شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала